۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۰۹۷۷۳
آیت الله موسوی جزایری:

عملیات موشکی سپاه دقیق و موفق بود/ رژیم سعودی هیچ غلطی نمی تواند بکند

امام جمعه اهواز گفت: دشمنان سیدالشهدا در عصر حاضر اعم از استکبار جهانی و یا حکومت هایی مانند آل سعود وهابی هستند که پیوسته به ایران اعلام جنگ می کنند و البته هیچ غلطی هم نمی توانند بکنند.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری ظهر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی فعالان برگزاری اربعین حسینی در سال 96 که در محل تالار قدس بارگاه منور رضوی برگزار شد، طی سخنانی پیرامون اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین، همبستگی میان دولت ها و مردم ایران و عراق را اتحاد مقدسی دانست که ترس بر اندام دشمنان اسلام انداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: وقتی این دو کشور با یکدیگر همدل و هم صدا باشند، هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با آن ها را نخواهد داشت و زیارت اربعین تقویت کننده این اتحاد است. یکی از اهداف شرکت در این راهپیمایی باید تقویت اتحاد میان مردم ایران و عراق باشد تا ان شاءالله به زودی با یکدیگر در بیت المقدس نماز جماعتی به امامت امام خامنه ای اقامه کنیم.

وی در ادامه تشکیل جبهه مقاومت در منطقه را انقلابی در نفوس مسلمانان این منطقه خواند و گفت: مرزهای بین المللی نباید ما را از یکدیگر جدا کند. چرا امروز حاج قاسم سلیمانی و بسیاری از فرماندهان و جوانان گمنام ما در کشوری که 8 سال با آن ها جنگیده ایم، مجاهدت می کنند؟ چون امروز شاهد عراق متفاوتی هستیم که مسؤولان آن ها علنا در تلویزیون خود را مقلد آیت الله خامنه ای می خوانند.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین جایگاه خادمان و ارادتمندان به سیدالشهدا(ع) پرداخت و افزود: شما در زیارت عاشورا که به اعتقاد محدث قمی حدیث قدسی است، می خوانید «فأسئل الله فاسئل الله الذی اکرم مقامک و اکرمنی بک ان یرزقنی طلب ثارک مع امام منصور من أهل بیت محمد(ص)» یعنی از سیدالشهدا(ع) می خواهید که ما را منتقم خون ایشان در رکاب امام زمان(عج) قرار دهد.

رژیم سعودی هیچ غلطی نمی تواند بکند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این که دشمنی با دشمنان سیدالشهدا(ع) از شؤون کسی است که مترصد حضور در رکاب امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: برخی بزرگان زیارت عاشورا را به قصد تازه کردن بیعت هر روز می خواندند چرا که بیعت با سیدالشهدا(ع)) هنوز موضوعیت دارد و ما باید بدانیم که «سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» به چه معناست.

وی تصریح کرد: دشمنان سیدالشهدا در عصر حاضر اعم از استکبار جهانی و یا حکومت هایی مانند آل سعود وهابی هستند که پیوسته به ایران اعلام جنگ می کنند و البته هیچ غلطی هم نمی توانند انجام دهند.

عملیات موشکی سپاه دقیق و موفق بود

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که شهید تهرانی مقدم پیش از شهادت خواب دیده بود که به واسطه ارادت به سیدالشهدا(ع) به بهشت می رود، اظهار کرد: پدر موشکی ایران که آثار تلاش های ایشان هنوز برقرار است و نمونه آن را در ادب کردن داعش از سوی سپاه پاسداران مشاهده کردید، عامل سعادت خود را در محبت به سیدالشهدا(ع) می دانست و بسیاری از شخصیت های مؤمن و از بین علما نیز وجود دارند که در عالم رؤیا، محبت سیدالشهدا(ع) را عامل سعادت خود یافته اند.

امام جمعه اهواز به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش و استکبار جهانی طی عملیات موشکی لیله القدر اشاره و خاطرنشان کرد: موشک های شلیک شده نقطه زن و دقیق بودند و این عملیات با موفقیت کامل انجام شد در حالی که مدتی پیش از آن آمریکا نتوانسته بود موشک های خود را به صورت دقیق به اهداف خود شلیک کند. دقت عملیات سپاه به حدی بود که هیچ غیر نظامی آسیبی ندید./۲۰۱/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات