۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۰۹۴۳۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آتش به اختیار یعنی عدم غفلت مردم از شرایط فرهنگی کشور

حجت الاسلام حاجی زاده اولویت‌بندی، نظم، قانون‌گرایی و توجه به عقلانیت انقلابی از آتش به‌اختیار دانست و گفت: امام راحل می فرماید که هر جا مسؤولی به وظایف خود عمل نکند مردم می توانند رأسا وارد میدان شوند.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در جلسه قرارگاه فرهنگی شهرستان اهر با اشاره به دشمنی دیرینه نظام سلطه با ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه به نظام اسلامی دریغ ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان با اذعان به حیاتی بودن تغییر نظام اسلامی با حمایت از سلطنت طلبان و دیگر گروه‌ها، خباثت خود را نشان داده است، گفت:  امروز نظام سلطه تلاش دارد تا با برنامه نفوذ فرهنگی خود به اصل نظام ضربه بزند و با توطئه نفوذ بین مردم و مسؤولان تفرفه بیافکند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به سند 2030، ابراز داشت: برخی برنامه های نفوذ دشمن باید با هوشیاری و بصیرت شناسایی و مقابل آن گرفته شود، نباید اجازه داد تا رهبری در هر مسأله ورود پیدا کند همین سند 2030 با گوشزد رهبری و آگاهی مردم نهایتا باطل اعلام شد.

وی با طرح مسأله آتش به اختیار، تصریح کرد: آتش به اختیار به معنای فحاشی و قانون شکنی نیست تا دشمن نیز سوء استفاده کند، آتش به اختیار این است که در خواب غفلت فرو نرویم و با مرکز فرماندهی ارتباط خود را قطع نکنیم، آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی تمیز و مطالبه گری از مسؤولان است.

حجت الاسلام حاجی زاده اولویت‌بندی، نظم، قانون‌گرایی و توجه به عقلانیت انقلابی از آتش به‌اختیار دانست و گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب نیز همین تعبیر را در عبارات مختلف آورده است، امام راحل دارند که هر جا مسؤولی به وظایف خود عمل نکنند مردم می توانند رأسا وارد میدان شوند.

وی با تأکید بر مراقبت از منافذ نفوذ فرهنگی دشمن، گفت: آتش به اختیار به این معنا است که شکاف‌های فرهنگی برطرف شود و اگر مسؤولان از این کار سر باز زنند مردم باید وارد شوند، آتش به اختیار یعنی عدم غفلت مردم از شرایط فرهنگی کشور، اگر دولت به وظایف قانونی خودش عمل نکند مردم آتش به اختیار خواهند بود./854/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات