۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۰۸۷۲۸

برنامه ورزشی حوزه علمیه استان خوزستان ویژه طلاب

حجت الاسلام کیانی از توزیع مرحله دوم کارت های ده جلسه ای استخر شنا برای طلاب و روحانیون تا پایان مردادماه خبر داد.
 افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توصیه های رهبرمعظم انقلاب در زمینه توجه طلاب به ورزش خاطرنشان کرد: در همین راستا در بحث ورزش شنا که از اهمیت فراوانی در اسلام برخوردار است وارد و تعدادی کارت استخر در دو مرحله تهیه و در اختیار طلبه ها قرار دادیم.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه در مرحله اول صد عدد کارت ده جلسه ای پیش از ماه مبارک رمضان در میان طلبه ها توزیع شد، اظهار داشت: مرحله دوم توزیع کارت ها هم اکنون در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 12 صبح انجام و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: کارت های مرحله دوم نیز ده جلسه ای و با تخفیف 75 درصدی در اختیار طلبه ها قرار می گیرد که بخشی از تخفیف توسط معاونت امور طلاب مدیریت استان به عنوان یارانه ورزشی پرداخت شده است.

حجت الاسلام کیانی افزود: کارت این دوره جهت استفاده طلاب، روحانیون، دانش آموختگان حوزوی و روحانیون شاغل و فرزندان آنها با قیمت 30 هزارتومان قابل تهیه است در حالی که قیمت آزاد هر جلسه استخر 13 هزار تومان می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت کارت ها، طلاب و روحانیون جهت خرید کارت استخر هرچه زودتر به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان مدیریت حوزه علمیه استان مراجعه کنند.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان گفت: مهلت استفاده از این کارت تا پایان شهریور 96 است و طرف قرارداد، استخر کوثر واقع در امانیه(خیابان فلسطین)، پس از بیمارستان رازی، جنب تالار طوبی است./9456/ت۳۰۳/ج۱

ارسال نظرات