۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۰۸۱۲۱
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

گفتارهای نسنجیده مسؤولان سبب ایجاد عملیات روانی در کشور می شود

شایق گفت: هر آنچه از سوی رییس جمهور در محدوده غیر از کار و قوانین اجرایی که برای او تعریف شده مطرح شود به عبارتی نوعی فرافکنی و مسؤولیت‌‌ گریزی برداشت می‌شود.
عشرت شایق

عشرت شایق، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با نقد اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر تعیین ولایت و حکومت بر اساس نظر و انتخاب مردم، گفت: دولت به جای نظریه‌ پردازی‌ در حوزه فقاهتی بهتر است در قبال امور بانک‌های ربوی، یارانه‌ ها، سهام عدالت، سایت کارورزی، وام ازدواج، معضل اعتیاد و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه و ... پاسخگو باشد.

وی افزود: هر آنچه از سوی رییس جمهور در محدوده غیر از کار و قوانین اجرایی که برای او تعریف شده مطرح شود به عبارتی نوعی فرافکنی و مسؤولیت‌‌ گریزی برداشت می‌شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ولایت فقیه و مردم در هر زمانی مقابل امپریالیسم و سلطه جهانی مقاومت کرده است، عنوان کرد: هیچ‌کس و با هیچ مقامی اجازه ندارد نیروهای امنیتی و نظامی کشور را تضعیف و نیروهای در صحنه را تخریب کند.

شایق با اشاره به پیامد و عوارض این‌گونه نسنجیده گویی‌ها ابراز داشت: گفتارهای نسنجیده مقامات کشور سبب زایش عملیات روانی در داخل کشور، دور شدن از اصول، عقب افتادن از اجرای قانون اساسی و بازداشتن افکار مردم از مطالبه حقوق خود می‌شود؛ بنابراین در هیچ شرایطی نباید تحت تأثیر مدیریت ملموس و مسأله دار عملیات روانی عده‌ای قرار گرفت که قصد فرافکنی و به حاشیه کشاندن افکار عمومی جامعه را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم معتقد و انقلابی ایران با هیچ یک از نسبت‌هایی که به عنوان بی‌شناسنامه به آنها می‌دهند دست از اعتقادات خود برنمی‌‌دارند و صدای آنها ندای مطالبه گری است./302/966/ب1

ارسال نظرات