۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۰۶۶۸۱
مدیر حوزه علمیه قزوین:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده بصیرت و هوشیاری است

مدیر حوزه علمیه قزوین حضور در راهپیمایی را نشان دهنده بصیرت مردم دانست و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده اوج بصیرت و هوشیاری مردم ایران نسبت به ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

وی در ادامه با اشاره به جهت‌گیری انقلاب درباره دفاع از مظلوم، افزود: یکی از جهت گیری‌های انقلاب حمایت از ملت‌های مظلومی است که از سوی دشمنان مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند که با گذشت سال‌ها از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس همچنان ملت‌های مسلمان برای دفاع از مظلوم در راهپیمایی حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه حضور در راهپیمایی را نشان دهنده بصیرت مردم دانست و اظهار کرد: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان بوده است، از این رو حضور در این راهپیمایی نشان دهنده اوج بصیرت و هوشیاری مردم ایران نسبت به ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز با موج بیداری اسلامی که تمام جهان اسلام را فرا گرفته است، حامیان رژیم صهیونیستی یکی پس از دیگری سرنگون شده و این رژیم جعلی هر روز خطر نابودی خود را بیشتر از گذشته احساس می‌کند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه روز قدس را فرصت مناسبی برای دفاع از ملت‌های مظلوم دانست و تصریح کرد: آمریکا و دولت‌های حامی اسرائیل باید بدانند که مردم فلسطین به هیچ وجه زیر بار ذلت نخواهد رفت و تا آزادی قدس و ریشه کن شدن اسرائیل مقاومت خواهد کرد و کشور خود را از چنگال متجاوزان و زورگویان نجات خواهند داد.

وی در پایان گفت: همه مردم مسلمانی که دلسوز مردم فلسطین بوده و خواهان آزادی قدس عزیز هستند با شرکت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ثابت خواهند کرد که با اتحاد و همبستگی با مسلمانان مظلوم فلسطین آنها را یاری خواهند داد و تا آخرین نفس از آن مظلومان حمایت خواهند کرد./873/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات