۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۰۵۹۶۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین:

صیانت از دستاوردهای فرهنگی جامعه یک ضرورت همگانی است

حجت الاسلام معبودی صیانت از دستاوردهای امور فرهنگی جامعه را یک ضرورت مهم دانست و گفت: امروز نیروهای اجرایی در جامعه باید بر مبنای وظیفه خودشان وارد عمل شده و از ابعاد فرهنگی کشور که هویت ملی ما را تشکیل می‌دهد صیانت و پاسداری کنند.
حجت الاسلام معبودی

حجت الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به بحث آتش به اختیاری، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی مطابق با عقل و شرع و صلاح کشور بوده و به هیچ وجه قانون شکنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به موضوع آتش به اختیاری در مسئله فرهنگ افزود: موضوع آتش به اختیاری موضوعی است که بیشتر در مسائل نظامی و زمانی که فرمانده ارتباطش با فرمانده اصلی قطع شود موجودیت داشته و اتفاق می‌افتد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه این امر را ناشی از ضعف سیستم فرماندهی دانست و اظهار کرد: این مسأله در زمانی که سیستم فرماندهی توانایی اداره مجموعه را نداشته باشد یا مسائلی رخ دهد که سیستم فرماندهی توانایی لازم را برای سازماندهی زیرمجموعه‌هایش را نداشته باشد صادر می‌شود.

وی در ادامه صیانت از دستاوردهای امور فرهنگی جامعه را یک ضرورت مهم دانست و ابراز کرد: امروز نیروهای اجرایی در جامعه باید بر مبنای وظیفه خودشان وارد عمل شده و از ابعاد فرهنگی کشور که هویت ملی ما را تشکیل می‌دهد صیانت و پاسداری کنند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اضافه کرد: امروز همه مردم و مسؤولان باید به مسائل سیاسی و اقتصادی کشور توجه داشته باشند، از این رو باید هوشیار بوده و در هنگام بروز اشتباه در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور به وظیفه خود عمل کرده و عکس العملی شایسته را از خود بروز دهند.

وی در پایان گفت: متأسفانه امروز مراکز فرماندهی ما در مسائل فرهنگی وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، از این رو طبق گفته پیامبر(ص) همه ما در مقابل جامعه خود مسؤول هستیم و باید در برابر تصمیمات غلط ایستادگی کرده و خودمان برطرف کننده معضلات و مشکلات در جامعه باشیم./873/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات