۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۲۲۰
از منتقدان سند ننگین ۲۰۳۰ مطرح کرد؛

خارج شدن ۲۰۳۰ از دستور کار سیاسی کاری است

عضو شورای بسیج دانشگاه خوارزمی نتیجه جلسه روز گذشته رییس جمهور با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی را سیاسی بازی دانست.
سند ۲۰۳۰

مهری طالبی دارستانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه روزگذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی با دولت، درباره سند سخیف 2030، این جلسه و نتایج حاصل از آن را سیاست بازی دولت دانست.

مشاور بانوان بنیاد ملی نخبگان ورزش گفت: بر مبنای صحبت های روز گذشته رییس جمهور، تنها اتفاقی که رخ داده این است که مبنای اجرا در حوزه تعلیم و تربیت، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اسناد بالادستی خواهد بود.

وی به بخش دیگر سخنان آقای روحانی مبنی بر این که «هر سند و بیانیه ای که مغایر با سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی باشد، ملغی است» اشاره و تصریح کرد: مسأله و دغدغه اصلی معترضین سند ننگین 2030 بر سر همین مسأله است که آقای روحانی مغایرت اسناد بالادستی و 2030 را اصلا قبول ندارد.

طالبی دارستانی با انتقاد از ذوق زدگی برخی افراد از نتیجه جلسه روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: در واقع می توان گفت که در این جلسه هیچ نتیجه ای حاصل نشده و به مرحله اول بازگشته ایم.

عضو شورای بسیج دانشگاه خوارزمی با بیان این که سند 2030 نه تنها ابطال نشده، که ملغی هم نشده است، ادامه داد: رییس جمهور در جلسه روز گذشته با سیاست بازی، موج مردمی که علیه 2030 ایجاد شده بود را خنثی کرد.

وی به ادامه روند قبلی اعتراضی منتقدان سند ننگین 2030 تأکید کرد و گفت: ما تا زمانی که یقین کنیم این سند سخیف در کشور اجرایی نمی شود، به اعتراض خود ادامه می دهیم؛ چرا که ما اسنادی در دست داریم که 2030 پیش از رسانه ای شدن، اجرایی شده و هنوز هم در حال اجرا است.

مشاور بانوان بنیاد ملی نخبگان ورزش در پایان افزود: این مهم باید برای مردم روشن شود که در جلسه روز گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی با رییس جمهور هیچ نتیجه مطلوبی حاصل نشده است و تا ابطال کامل این سند، به اعتراضات خود ادامه خواهیم داد./840/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات