۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۰۴۷۱۳
امام جمعه بیستون:

مجاهدت شهدا، بصیرت رهبری و جانفشانی نیروهای امنیتی بی نظیر است

امام جمعه بیستون گفت: دشمنان انقلاب به برکت خون شهدا، بصیرت رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای امنیتی تضعیف شده اند.
امام جمعه بیستون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ظهر امروز امام جمعه شهرستان بیستون و هرسین و جمعی از مسؤولان با خانواده شهید محمودی دیدار کردند.

حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون با بیان اینکه شهدا به انقلاب و اسلام عظمت بخشیدند ابراز داشت: شهدا با ایثار و شجاعت گام های بلندی در جهت اعتلای انقلاب و اسلام برداشتند.

امام جمعه شهرستان بیستون خاطرنشان کرد: شهدا به انقلاب عظمت و جایگاهی والا بخشیدند و حقیقتی در این مهم نهفته است که هیچ کس قادر به درک این عظمت نمی باشد.

وی در ادامه بیان داشت: شهدا سینه خود را در برابر آماج حملات دشمنان سپر کردند تا عظمت انقلاب در برابر کفار و مستکبران جهانی دوچندان شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب تنها به حملات تروریستی کور می توانند روی آورند گفت: خوشبختانه دشمنان انقلاب به برکت خون شهدا، بصیرت رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای امنیتی تضعیف شده اند و می بینیم که با حملات کور تروریستی قصد برهم زدن آرامش و امنیت دارند اما ملت ایران استوار و محکم در برابر آنها می ایستد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه در پایان تأکید کرد: امروز اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده است که ملت ایران در برابر حملات تروریستها ایستادگی کنند قطعأ اگر این فرهنگ کمرنگ شود دشمنان و کفار به راحتی بر نظام تسلط خواهند یافت.

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین نیز در ادامه اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و اینگونه پس از گذشت سالها ماندگار شدند.

امام جمعه هرسین یادآور شد: شهدا با ایمان قلبی و عزمی راسخ همچون کوه از اعتقادات و مرز و بوم خود صیانت کردند و با دستان خالی در برابر اتحاد دشمنان انقلاب از کشور و ناموس خویش پاسداری کردند.

حجت الاسلام باقری در پایان با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی تأکید کرد: دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمی توانند بکنند زیرا ملت ایران همواره در صحنه بود و از آرمانهای امام و شهدا پاسداری می کنند./۲۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات