۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۰۴۳۵۷
عضو مجمع نمایندگان حوزه؛

راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تکیه بر توانمندی داخلی است

حجت الاسلام سالمی، ‌راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تکیه‌بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور دانست.
خروج از رکود

حجت‌الاسلام رحیم سالمی نماینده طلاب و فضلای استان خوزستان در گفت‌وگو باخبر نگار خبرگزاری رسا بابیان اینکه در بعد اقتصاد رهبر معظم انقلاب فرمودند باید نگاهمان به داخل باشد، یعنی همان اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: راه‌حل برون‌رفت از مشکلات و مشکلات اقتصادی تکیه‌بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخل کشور است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تکیه‌بر توانمندی داخلی را با عنوان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ فرمودند که اگر ما ولایت مدار باشیم و به ولایت پایبند باشیم باید این سیاست‌ها را به نحو احسنت اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام سالمی بیان کرد: اجرایی کردن این‌ها روحیه ولایت مداری، انقلابی و جهادی می‌طلبد، یعنی با چنین عقیده‌ای انسان ‌می‌تواند به ساماندهی مشکلات اقتصادی ‌برسد و مشکلات اقتصادی را حل کند.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه با اشاره به اینکه هرکسی باید عقیده مبارزه با مفاسد اقتصادی را داشته باشد و خودش آلوده به فساد و رانت‌خواری نباشد ، تصریح کرد: اگر او چنین فردی باشد قطعاً زبانش الکن است و نمی‌تواند در مبارزه‌ با مفاسد اقتصادی زبان گویا و برنده ای داشته باشد.

 حجت‌الاسلام سالمی اضافه کرد: بحث اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب ابلاغ فرمودند و توصیه‌هایی که ایشان در بحث اجرای داشتند را بایستی سرلوحه کار قرار بدهیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای این کار بایستی روحیه انقلابی، جهادی، مدیریت جهادی در فرد موجود باشد و همچنین شخصی سالم باشد چون شخصی می‌تواند روحیه جهادی و انقلابی داشته باشد که از سلامت نفس برخوردار باشد.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه بابیان اینکه دین ‌راه‌حل برون‌رفت از این مشکلات اقتصادی است ، تصریح کرد: شخصی می‌تواند درست عمل کند که آلوده به دنیا نشده باشد و بحث اشرافی گری در او و اطرافیانش بروز نکرده باشد، چنین فردی می‌تواند جامعه را از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نجات دهد./875/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات