۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۰۳۰۹۹
با حضور مردم و مسؤولان؛

پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس تشییع شد

پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤلان در اهواز تشییع شد.
تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر سید اسلان حسینی، جانباز هشت سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور علما، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم از درب مسجد آیت الله شفیعی تشییع و به گلزار شهدای اهواز منتقل شد.

در این آیین آیت الله شفیعی بر پیکر سید اسلان حسینی جانباز ۷۰ درصدی اقامه نماز کرد و ابراز امیدواری نمود تا شهدای جنگ تحمیلی، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی با شهیدان کربلا محشور شوند.

همچنین در این آیین عبدالرضا فرجیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان داشت: شهید سید اسلان حسینی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت و به فرمان امام در هشت سال دفاع مقدس حضور و پس از آن به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این شهید بزگوار جانباز۷۰ درصدی بودند که پس از ۳۵ سال تحمل سختی ها و صبر روز گذشته و مصادف با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام به مقتدای خود و همرزمان شهید خود پیوست و امروز آیین تشییع وی برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خوزستان ۷۰۰ جانباز ۷۰ درصدی دارد، بیان داشت: با وجود گرمی هوا شاهد حضور پرشور مردم اهواز در این آیین هستیم که این حضور نشان از ارادت ملت به شهدا، جانبازان و ایثارگران دارد./9456/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات