۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۰۲۷۸۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

خدامحوری و رسیدگی به وضع محرومان از مهمترین مؤلفه‌های امام خمینی بود

حجت الاسلام معبودی با اشاره به شاخصه‌های تفکر امام خمینی(ره)، گفت: خدامحوری در جامعه، رسیدگی به وضع محرومان، مبارزه با فساد و ظلم و اجرای عدالت اجتماعی از بزرگترین و مهم ترین مؤلفه‌های تفکر امام امت بود.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به محور تفکرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی(ره) در جامعه ایران توانست حکومتی دینی بر پایه اسلام ناب محمدی بنا کند که زیر مجموعه آن ایجاد وحدت و انسجام میان آحاد مردم به ویژه شیعه و سنی بود.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه‌های تفکر امام راحل، افزود: خدامحوری در جامعه، رسیدگی به وضع محرومان و قشر ضعیف، مبارزه با فساد و ظلم در ابعاد گوناگون آن و اجرای عدالت اجتماعی که تمام انبیا و امامان معصوم(ع) برای برپایی آن قیام کردند از بزرگترین و مهمترین مولفه‌های تفکر امام امت بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در ادامه حفظ دستاوردهای انقلاب را وظیفه همه مردم دانست و اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم که نگذاریم آرمان‌ها و شعارهای انقلاب به دست فراموشی بیفتد بلکه باید نام و یاد کسانی را که این انقلاب را با سختی به پیروزی رساندند گرامی بداریم و این انقلاب را از اعماق وجودمان باور کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه روشنگری مردم در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن باید بیشتر صورت بگیرد، ابراز کرد: امروز دشمن دریافته است که از طریق جنگ نظامی نمی‌تواند با کشور ایران مقابله کند چون می‌داند که ایران با خوداتکایی و عدم اتکا به قدرت‌های بزرگ به مقابله سرسختانه با سلطه گران خواهد پرداخت از این رو جنگی به نام جنگ نرم را به راه انداخته است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه اضافه کرد: باید در برابر جنگ فرهنگی و نرم دشمن برنامه‌ای هدفمند و قابل اجرا در نظر گرفته شود، قدم نخست ایجاد روشنگری و آگاهی مردم است که باید به گونه‌ای باشد که خود مردم برای مقابله با هجمه‌ها و آسیب‌ها پیش قدم و جلودار باشند.

وی در پایان گفت: جامعه زمانی از آسیب‌ها و هجمه‌ها در امان می‌ماند که افرادش تابع ولایت فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باشند، در هر جریان و حرکتی اگر تبعیت از ولایت فقیه داشته باشیم و مطابق فرمایش آن بزرگوار عمل کنیم مشکلات برطرف و جامعه به رشد و تعالی خواهد رسید./873/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات