۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۹۹۲۲۸
حجت الاسلام والمسلمین رییسی:

نتیجه انتخابات هر چه باشد شکرگزار خواهم بود

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: حضور من در انتخابات بنابر تکلیف بوده و نتیجه انتخابات هرچه باشد شکرگزار خواهم بود.
علم الهدی علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، امروز با آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) در مسجد جامع ارشاد شهر ری دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به حضور 15 ساله خود در حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری و تدریس خارج فقیه در این حوزه، بیان داشت: آیت‌الله حسینی مازندرانی با لطف خود، همیشه میزبان خوبی برای بنده و روحانیون بودند و من قدردان ایشان بوده و هستم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: حضور بنده در عرصه انتخابات بنابر تکلیف بوده و نتیجه انتخابات هرچه باشد، شکرگزار خداوند خواهم بود.

آیت الله حسینی مازندرانی در این دیدار صمیمی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، ابراز کرد: با شناختی که از حضرت عالی دارم، شما را نامزد اصلح می‌دانم و برای موفقیت شما دعاگو هستم.

استاد اخلاق با تاکید براهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: بنده در تمام برنامه‌ها و سخنرانی‌هایم و گفت و شنودهایی که با رسانه‌های مختلف، مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب، داشتم مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کردم.

آیت الله حسینی مازندرانی در حاشیه حضور رئیسی در مسجد جامع ارشاد شهر ری برای انداختن رای خود به صندوق، دیداری کوتاه با خانم دکتر علم الهدی داشتند و برای موفقیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دعا کرد./813/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات