۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۹۸۸۷۱
امام جمعه کارون:

حضور در انتخابات اثبات مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام خصیراوی با بیان اینکه رعایت اخلاق اساس جامعه در امور سیاسی و اجتماعی است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات مردم سالاری دینی در کشورمان را به همگان ثابت خواهد کرد.
انتخابات

حجت الاسلام قاسم خضیراوی، امام جمعه کارون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انتخابات فردا برای دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات گره مشکلات کشور را حل و شادی دوستان و یأس دشمنان را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه کارون حضور حداکثری در انتخابات را نشان دهنده علاقه وافر مردم به نظام مقدس اسلامی بیان کرد و افزود: چنین حضوری باور مردم سالاری دینی و آزادی در رأی از سوی شهروندان را به همگان ثابت می کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی کارون با بیان اینکه اخلاق مداری از سوی نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان در زمان تبلیغات و پس از آن باید رعایت شود، اظهار داشت: رعایت اخلاق اساس جامعه در امور سیاسی و اجتماعی است؛ از این رو مردم با حضور پرشور و برخورد خوب در طی انتخابات اخلاق را رعایت خواهند کرد.

حجت الاسلام خضیراوی با اشاره به اینکه مجریان انتخابات اخلاق مداری را سرلوحه قرار دهند، عنوان داشت: ریاست جمهوری امری مهم در کشور است و با چنین انتخابی در حقیقت یک نگاه خاصی را انتخاب می کنیم؛ از این رو هر قدر که نگاه ها به دیدگاه امام و رهبر معظم انقلاب نزدیک تر باشد، به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک تر خواهیم بود.

وی حضور پرشور و بابصیرت مردم در پای صندوق های رای را خواستار شد و گفت: اولویت های رییس جمهور منتخب حل معضلات اقتصادی، بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است و در کنار آن نگاه به محرومان و مستضعان عالم از آرمان های انقلابی اسلامی است که در منتخب مردم باید تجلی یابد./303/9456/ب1

ارسال نظرات