۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۸۷۶۳
حجت الاسلام پناهیان:

مشارکت حداکثری در انتخابات، آمریکا را از بدعهدی اش پشیمان می کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اشتباه دولت فعلی عهد قرارداد با آمریکا بود، گفت: آنان تعهدات خود را قبول ندارند و به همین سبب باید در ۲۹ اردیبهشت با رأی خودتان به دهان مستکبران بزنید.
حجت الاسلام پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه شب گذشته در حسینیه ثار الله تربت حیدریه با بیان این که نیروهای انقلابی شعور بالایی داشته و پیش از احساسات نیز منطق و عقلانیت آنان حکم می کند، گفت:  در عرصه معیشت و مشکلات اقتصادی دولت کارهای فراوانی انجام نداد.

وی با بیان این که مشکلات اقتصادی مملکت ناشی از برجام بود و برجام کشور را عقب مانده نگاه داشت، تصریح کرد: آمریکا و مستکبران هنگامی که ببیند ایران در مذاکرات از انرژی هسته ای کوتاه آمدئه قطعا تمایل پیدا می کنند تا با استدلال واضح و عقلایی بر علیه آنان فشار و زور وارد کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ملت اسلامی باید به دولت مقتدر رأی دهند تا حساب دست آمریکا، غرب و استکبار بیاید، خاطرنشان کرد: غربی ها می خواستند به حجم تحریم ها به آمدن ترامپ بیفزایند و این از شجاعت و درایت امت اسلامی در برابر حجم تحریم های این روزهای دنیا است.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: اشتباه دولت فعلی عهد قرارداد با آمریکا بود و آنان تعهدات خود را قبول ندارند؛ به همین سبب باید در 29 اردیبهشت با رای خودتان به دهان آمریکا بزنید.

وی با بیان این که کنسرت، کشیدن بحث ها به حاشیه و موضوعات فرعی راه کسب رای نیست، خاطرنشان کرد: عده ای این چنین معتقدند که برجام سایه حمله امریکا را به ایران نابود کرد در صورتی که آنان فکر می کنند با کنسرت و کشیدن بحث به حاشیه ها و موضوعات فرعی می توان رای جمع کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وقیحانه تر از این می گویند ما سایه حمله آمریکا به ایران را با برجام قطع کردیم، یادآور شد: آمریکا حتی نمی تواند به حزب الله لبنان که پادگان ندارد حمله کند و امروز اگر دولت را عوض کنید آنان دستشان می آید که ملت ایران باهوشند که مرز برای زندگی ندارد.

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که این دولت در زمینه برجام ساده اندیشی کرد، گفت: امیرمؤمنان به ابوموسی اشعری در نامه ای بیان کردند که عقل و تجربه را زیر پا نگذار، مسؤولان ما هرگز نباید خیال کنند که دشمنان کوتاه می آیند و امروز غرب از انرژی هسته ای آسوده خاطر شده اند.

وی با بیان این که این دولت در مقابل آمریکا ضعیف ظاهر شده و کوتاه آمد، خاطرنشان کرد: رأی به این دولت یعنی آنکه ملت ایران قبول کرده آمریکا بر علیه آنها جسورانه تر باشد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که افرادی که سایه جنگ توهمی را بوجود آوردند یا خائن هستند و یا فریبکارند و می خواهند مردم را بترسانند، بیان کرد: کسانی که با جنگ توهمی مردم را می ترسانند بدانند که آمریکا در مقابله با حزب الله لبنان و مردم پابرهنه یمن مستأصل شده است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان این که امروز فساد در کشور عمیق شده و برای مبارزه با آن باید متخصص کنترل فساد در مراکز دولتی و ساختارهای اداری آن را درمان کند، بیان کرد: امروز در زمینه اقتصادی همه چیز را به برجام واگذار کردند و به محرومین رسیدگی نمی کنند که این توهین محسوب می شود.

وی با بیان این که مردم با رأی خود در روز جمعه آمریکا را از بدعهدی علیه ایران پشیمان خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اگر دولتی مقتدر روی کار نیاید، نمی تواند چک برجام را نقد کند و ۱۰ برابر آن چیزی که تاکنون تحریم نکردند را دوباره اعمال می کنند؛ بی شک این دولت در مذاکرات قوی حاضر نشد و اگر دوباره رئیس جمهور شود آمریکایی ها جسورانه تر علیه ملت ایران اقدام می کنند. /864/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات