۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۹۸۰۵۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

انقلاب اسلامی با وجود رهبری و مردم مستحکم است

امام جمعه شهرکرد گفت: منافقان، دشمنان، کشورهای غرب و آمریکا بدانند نتیجه انتخابات هر چه که باشد انقلاب اسلامی به واسطه وجود رهبری فرزانه، عشایر غیور و مردان و زنان توانمند از سر جایش تکان نمی‌ خورد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت روز بسیج عشایری که با حضور سران و قبایل غیور بختیاری در مصلای شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ظهور منجی بشریت در دوران آخرالزمان را باوری قطعی و همگانی بیان کرد و گفت: ادیان و شرایع توحیدی و غیرتوحیدی و نیز برخی از مکاتب بشری، نوید چنین روزی را به پیروان خویش داده اند و ما باید منتظر واقعی برای ظهور باشیم.

وی با بیان اینکه منتظر یعنی اهل جهاد و غیرتمند که عشایر نمونه بارز منتظران واقعی هستند، تصریح کرد: شما عشایر برای انقلابتان و نظامتان ارزش قائل هستید و هیچ وقت ذلت را نپذیرفتید و با وجود اینکه خواستند شما را ذلیل کنند اما شما زیر بار نرفتید و یک بار به ظالمان و طاغوت لبیک نگفتید و هیچ موقع از آمریکا و دشمنان انقلاب هراس به دل راه ندادید.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انقلابی بودن در این برهه از زمان را قرار گرفتن در رکاب ولی فقیه دانست و گفت: انقلابی کسی است که همیشه با ولایت و معصومین(ع) باشد که شما عشایر در 29 اردیبهشت سال 58 آن را ثابت کردید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته تمامی مسائل کشور مانند تولید و اشتغال راکد ماند و همه چیز به برجام وصل بود، اظهار کرد: در این چهار سال دولت به دنبال مذاکره، مکر و فریب بیگانگان بود و رشد و ترقی و مسائل داخلی کشور اولویت‌‌های بعدی بودند.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی این مدت نه تنها تحریمهای هسته ‌ای برداشته نشد بلکه تنها امتیازاتی به کشور‌های غربی و آمریکا داده شد، ادامه داد: نباید برنامه‌ای برای برداشتن تحریمهای دیگر با امتیاز دادن به دشمنان در کشور اجرا شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را وظیفه همه مردم عنوان و اضافه کرد: مردم با بصیرت و آگاهی باید فردی را انتخاب کنند که نگاهش ولایت، ملت و مردم باشد نه اینکه چشم به بیگانگان دوخته باشد.

وی افزود: منافقان، دشمنان، کشورهای غرب و آمریکا بدانند نتیجه انتخابات هر چه که باشد انقلاب اسلامی به واسطه وجود رهبری فرزانه، عشایر غیور و مردان و زنان توانمند از سر جایش تکان نمی‌خورد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مردم نباید با انتخاب غلط، وظیفه رهبر معظم انقلاب و کسانیکه می ‌خواهند پرچم حکومت اسلامی را به دست امام زمان (ع) برسانند سخت کنند، خاطرنشان کرد: رشد و توسعه کشور در طی 38 سال گذشته و با پیروزی انقلاب اسلامی در همه مناطق مشهود است و امروز نیز باید از ارزش‌های این انقلاب دفاع شود./202/9457/ب1

ارسال نظرات