۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۹۷۵۶۷

مرکز تخصصی معهدالاجتهادالفعال دانش پژوه می پذیرد

مرکز تخصصی فقه و اصول معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ جهت دوره ۵ تا ۷ سال به منظور کسب قوه اجتهاد دانش پژوه می پذیرد.
درس خارج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز تخصصی فقه و اصول معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی در نظر دارد از میان طلاب جوان و مستعد برای سال تحصیلی 97-96 برای یک دوره 5 تا 7 سال به منظور کسب قوه اجتهاد با برنامه مدون طرح تحصیل اجتهاد، دانش پژوه بپذیرد.

 براساس این گزارش، تربیت مجتهدین جوان و کارآمد، تعمیق و شکوفایی و نوآوری در اجتهاد و به کارگیری قواعد اصولی و فقهی و احیای شیوه فقهای سلف در تحصیل اجتهاد با توجه به نیازها و مقتضیات نظام اسلامی از مهم ترین اهداف مرکز تخصصی معهد الاجتهاد الفعال به شمار می روند.

از شرایط پذیرش در این مرکز تخصصی می توان به اتمام امتحانات پایه دهم، عدم اشتغال علمی و اجرایی در مراکز دیگر، قبولی در مصاحبه ورودی و تعهد به رعایت ضوابط و مقررات آموزشی اشاره کرد.

اعطای گواهی اجتهاد در صورت اتمام موفقیت آمیز دوره تحصیلی با کسب امتیاز لازم، اعطای گواهی اتمام دوره تخصصی فقه و اصول، اعطای گواهی تدریس مقدمات و سطوح عالی، امکان اشتغال به تدریس در معهد الاجتهاد الفعال و سایر مراکز، استفاده از شیوه کارآمد رساله نویسی و نظریه پردازی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی  مناسب از مزایای پذیرش در مرکز تخصصی فقه و اصول معهدالاجتهادالفعال است.

علاقه مندان به نام نویسی در این مرکز تخصصی می توانند تا 25 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 9 تا 13 به مرکز تخصصی معهد الاجتهاد الفعال واقع در قم، خیابان چهارمردان، کوچه 4، پلاک 65 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره های 37717757 و 37753639 تماس گیرند./1324/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات