۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۹۶۵۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در لرستان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و گفت: این حضور مایه اقتدار کشور است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، عصر امروز در دیدار با محمدباقر قالیباف، نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: وحدت، انسجام، شور و نشاط  در استان لرستان به ویژه در عرصه انتخابات حفظ شده است.

وی با بیان اینکه رأی مردم لرستان همیشه در مقایسه با استان های دیگر بیشتر بوده است، افزود: مردم لرستان همچون سالهای گذشته آماده خلق حماسه ای بی نظیر هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه فضای خوبی در برگزاری انتخابات در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: استان دارای نیروی انسانی دانا و توانایی است ولی متأسفانه در جای خود به کار گرفته نشده اند و با وجود ظرفیتهای موجود در استان لرستان همچون کل کشور به لحاظ اقتصادی شرایط رضایتمندی ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه بیکاری تا حدودی رتبه لرستان ارتقا یافته است، عنوان داشت: با این وجود لرستان جزو رتبه های اول بیکاری در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه قالیباف را مدیری کارآزموده، جهادی، انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: شما دارای تجربیات گران سنگی در دوران دفاع مقدس و در حوزه مدیریت شهری هستید و هرجا حضور پیدا کردید موفق بوده اید.

وی با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در زمینه حضور ۵۰ میلیون نفر در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان در عرصه های گوناگون است.

امام جمعه خرم آباد ابراز امیدواری کرد که در سایه انتخاب همراه با بصیرت مردم مشکلات کشور برطرف شود و شاهد رشد و رونق اقتصادی کشور و رفع مشکل بیکاری جوانان باشیم./202/9459/ب1

ارسال نظرات