۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۴۹۶۱۴۱
امام جمعه رومشکان:

صداقت در گفتار و عمل شرط لازم انتخاب اصلح است

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه صداقت در گفتار و عمل شرط لازم انتخاب اصلح است، گفت: برای انتخاب اصلح عملکرد و سوابق کاندیداها بهترین معیار و ملاک است.
انتخاب اصلح

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جریان انتخابات و انتخاب اصلح بیان داشت: مطالبات رهبری در هر زمینه ای فصل الخطاب است.

وی با اشاره به برگزاری مناظره های تلویزیونی افزود: این مناظرات فرصتی است تا کاندیداها برنامه های آینده خویش را برای مردم روشن سازند و عملکرد گذشته را بازگو کنند.

امام جمعه رومشکان با بیان اینکه عملکرد گذشته کاندیداها بهترین ملاک در انتخاب اصلح است، عنوان داشت: از طرف شورای نگهبان افرادی که شایستگی و صلاحیت لازم را دارند انتخاب شده اند، اکنون مردم باید هوشیار باشند از بین خوبها فرد برتر را برگزینند.

وی داشتن قدرت تشخیص برای انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: با توجه به گفتار و عملکرد کاندیداها باید فردی را انتخاب کرد که صداقت در گفتار و عمل داشته باشد.

حجت الاسلام جمیاری تصریح کرد: فرد اصلح کسی است که به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشد و دغدغه او رفع مشکلات معیشتی و بیکاری جوانان و فرهنگ باشد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به سخنرانی ها و عملکرد کاندیداها یادآور شد: کاندیدی که از افراد منحرف نام می برند نشان دهنده افکار آنان است و این افکار نمی تواند در جهت رفع مشکلات کشور نقش آفرین باشد.

امام جمعه رومشکان در ادامه با بیان اینکه دو قطبی کردن جامعه در جریان انتخابات خلاف اخلاق اسلامی است، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید از این رفتار دوری کنند و یک کاندید نماینده تمام طیف ها باشد چراکه دو قطبی کردن در جامعه شبهه ایجاد می کند.

وی حضور مردم در صحنه های انتخابات را خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته و توانمند نقشه های دشمن نقش برآب می شود.

حجت الاسلام جمیاری در ادامه با اشاره به شعار سال تأکید کرد: رمز موفقیت ما تقویت تولید داخلی و تکیه بر توانایی و تولیدات داخلی است و کاندید اصلح باید این مهم را مورد توجه ویژه قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رونق بخشیدن به بخش تولیدات داخلی و تکیه بر توان داخلی کشور باید از ظرفیت نیروهای جوان بهره برد تا بتوان در تحول کشور نقش آفرین بود./302/9459/ب1

ارسال نظرات