۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۴۹۴۴۵۷

رسا خبرگزاری برتر در پوشش اخبار ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری شد

خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، برای دومین سال پیاپی به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار ستاد دهه فجر معرفی و از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات این استان مورد تجلیل قرار گرفت.
خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عصر امروز در مراسمی که با حضور اصحاب رسانه در محل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری برگزار شد، خبرگزاری رسا در این استان، به عنوان رسانه برتر در پوشش اخبار ستاد دهه فجر معرفی و از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات این استان مورد تجلیل قرار گرفت.

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم ،اظهار کرد: در دنیای امروز رسانه نه تنها مهمترین وسیله نشر اخبار است بلکه شکل‌ دهنده افکار عمومی نیز خواهد بود.

وی افزود: خبرنگاران باید از طرفی نسبت به انتشار اخبار تلاش کنند و از طرفی دیگر در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه آنها به درستی موضع گیری کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: رسالت رسانه ‌های آزاد تنها بیان درست و صحیح رویدادها نیست بلکه وظیفه دارند در مقابل جنگ رسانه‌ای ایستادگی و نسبت به آگاه سازی افکار عمومی تلاش کنند.

مهرداد عظیمی، مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: رسانه‌ها باید در راستای مشارکت حداکثری مردم و کمک به انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید اولویت نخست کاندیداها باشد، ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی سبب می شود که دشمن عقب نشینی کند و با آمدن مردم به پای صندوق های رأی دشمنان اسلام می فهمند که مردم نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند.

عظیمی با بیان اینکه یک آدم انقلابی در تبلیغات خود به دنبال تخریب دیگران نیست، تصریح کرد: نامزده های ریاست جمهوری به جای تخریب دیگران، باید برنامه های خود را به مردم بیان کنند تا رضایت مردم را نسبت به خود جلب کنند./9457/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات