۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۹۴۰۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدرسه سازی کمک به تعلیم، تربیت و انسان سازی است

نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه سازی را الگویی موفق در کشور دانست و گفت: مدرسه سازی کمک به تعیلم و تربیت، انسان سازی، فرهنگ و تمدن کشور است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعد ازظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز لرستان مدرسه سازی را تجارتی معنوی و ماندگار عنوان کرد و گفت: تجارت نجات بخش، ایمان و جهاد در راه خدا است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به موضوع تجارت ماندگار اشاره کرده است، افزود: تجارت ماندگار در تلاوت قرآن، اقامه نماز، انفاق و نیکی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه سازی را کمک به فرهنگ و تمدن عنوان و بیان کرد: مدرسه سازی از الگوهای موفق در کشور است.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز الگویی موفق بوده و آموزش و پرورش را نجات داده است، خاطرنشان کرد: مدرسه سازی کمک به تعیلم و تربیت، انسان سازی، فرهنگ و تمدن کشور است.

حوزه های علمیه و مراکز دینی نماد فرهنگ و تمدن کشور است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مدرسه سازی را کاری خیر و فراگیر دانست و اظهار داشت: نماد فرهنگ و تمدن کشور مدرسه، حوزه های علمیه، کتابخانه و مراکز دینی است.

وی با بیان اینکه هدایت دیگران به انجام کار خیر کمتر از خود کار خیر نیست، خاطرنشان کرد: راهنمایی و هدایت دیگران به کار خیر موضوع مهمی بوده و جامعه اسلامی، جامعه خیران و نیکوکاران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه سازی را برترین خیر و نیکی خواند و عنوان داشت: با تقویت این فرهنگ و هدایت خیران به سمت مدرسه سازی و مراکز دینی باید در جهت رشد و پیشرفت علم و اخلاق در جامعه گام برداشت./202/9459/ب1

ارسال نظرات