۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۱۶۱۷
آیت الله علوی گرگانی:

اقتصاد مقاومتی جلوی استثمار دشمنان را در بعد معیشتی می‌گیرد

حضرت آیت الله علوی گرگانی به تاکید مسأله اقتصاد مقاومتی در کلام رهبری اشاره کرد و گفت: بیان زیاد این مسأله از سوی رهبر انقلاب دلیل بر اهمیت این موضوع است و اقتصاد مقاومتی جلوی استثمار دشمنان را در بعد معیشتی می گیرد.
علوی گرگانی حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسؤولان صنعت آب و برق استان قم ضمن تقدیر از فعالیت های وزارت نیرو در کشور به ویژه استان قم اظهار داشت: در زندگی بشریت همواره کسانی هستند که در وظایف خود کوتاهی می کنند که خداوند در قرآن نیز بر این مسأله تأکید دارد و به همین جهت خداوند می فرماید در برابر کسانی که در وظایف خود کوتاهی می کنند پایدار باشید و به دنبال اهداف عالی خود باشید.

وی افزود: وقتی انسان به کاری که بر دوش او گذاشته شده عقیده داشته باشد در کار خود موفق خواهد بود و به همین جهت امروز در برابر دشمنان باید به فرهنگ و دین و عقیده خودمان پایبند باشیم و رهبر معظم انقلاب نیز برای مقابله با وابستگی به دشمن در بعد معیشتی است که از اقتصاد مقاومتی نام می برد و بر آن تأکید می کند و امروز اقتصاد مقاومتی جلوی استثمار دشمنان را می گیرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه در تاریخ دیده شده که همه انسان های ثابت قدم در نهایت پیروز بوده اند، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب دشمنان نیروی زیادی داشتند ولی استقامت ملت ایران باعث شد که امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، هنوز انقلاب مانده است و باقی خواهند ماند به شرط اینکه نعمت خدمت به مردم را کوچک نشماریم.

وی عنوان داشت: مسؤولان باید همواره جامعه را راضی و خشنود نگه دارند و به همین جهت شما باید همواره در کنار فعالیت های اصلی خودتان، خدمات دیگری هم داشته باشید تا مردم بویژه افرادی که زندگی سختی دارند راضی باشند و دعای خیر آنها پشت سر شما باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه با تأکید بر اینکه خداوند به مسؤولان بزرگواری و ریاست داده است، ابراز داشت: شما با استفاده از مقام و جایگاهی دارید کارهای زیادی را برای احیای دین می توانید انجام دهید و این مسأله نیازی به قانون و بخشنامه ندارد؛ به عنوان نمونه در هر منصبی که هستید برای رسیدگی به وضع محرومان و مستضعفان استفاده کنید یا در جایی که می بینید دین در حال کنار رفتن است به میدان بیایید و از دین دفاع کنید./1330/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات