۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۴۹۱۵۵۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

شهدا با خون خود ولایتمداری را اثبات کردند

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه شهدا در عمل ولایتمداری و اعتقاد به رهبری را ثابت کردند، گفت: برخی به صورت صوری ولایتمدار هستند و به دنبال کسب پست و مقام خود را تابع ولایت فقیه می خوانند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در آیین گرامیداشت سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با بیان اینکه شهدا منبع فیض و معنویت هستند، اظهار داشت: حضور پیکر پاک شهدا در دانشگاه منشأ برکات و معنویت است.

وی شهداء را ارمغان آورنده عزت، اقتدار و امنیت برای کشور دانست و گفت: ایثارگری شهدا کشور را در برابر دشمنان بیمه کرد و امروز آرامگاه شهداء در مکان‌های علمی فرصتی مغتنم برای اهل دانشگاه است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانشگاه ترویج دهند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به نقش اساتید در بازشناسی و تبیین اهداف والای شهداء و انتقال آن به نسل امروز بعد از گذشت سال‌ها از جنگ، ابراز داشت: شهداء با تبعیت از ولایت فقیه برای دفاع از اسلام، انقلاب و ایران اسلامی با روحی پاک و وارسته وارد میدان جنگ شدند و جان باختند.

وی با بیان اینکه شهدا در عمل ولایت مداری و اعتقاد به رهبری را ثابت کردند، گفت: برخی به صورت صوری ولایتمدار هستند و به دنبال کسب پست و مقام خود را تابع ولایت فقیه می خوانند، اما شهدا با شایستگی و اخلاص و با نثار خون خود ولایتمداری را نشان دادند و به ما آموختند.

حجت الاسلام حاجی زاده وظیفه امروز همگان را ادامه راه شهدا با تبعیت از ولایت در تمامی صحنه ها عنوان و تأکید کرد: اگر تابع ولایت فقیه باشیم و از آن حمایت کنیم کشور هیچ گاه آسیب نخواهد دید و کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و در امنیت کامل قرار خواهد گرفت./854/203/ب2

ارسال نظرات