۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۰۵۹
امام جمعه شهرکرد:

کم توجهی به مقوله آموزش نماز در کشور تأسف بار است

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با ابراز تأسف از کم توجهی به مقوله آموزش نماز گفت: آموزش نماز عرصه عظیمی است که نیازمند کار مداوم و مستمر در این زمینه است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه، 23 فروردین ماه، در نشست شورای اقامه نماز این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک ایام نورانی و پربرکت ماه رجب و ولادت امام علی(ع)، اظهار کرد: آیت‌ الله بروجردی شخصیت برجسته‌ ای در تمامی زمینه‌های معنوی‌، ایمانی و علمی بودند که می ‌توان از ویژگی ‌های این عالم گرانقدر به اخلاص ایشان اشاره کرد.

وی با تأکید انجام کارها برای خداوند، ادامه داد: انقلاب بار سنگینی بر دوش ما گذاشته است، انقلاب یک پارچه نور است و این نورانیت باید در اعمال ما نمود پیدا کند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی، افزود: یکی از ارزش‌هایی که در جامعه باید ترویج داده شود نماز است چرا که هر کس به هرجایی که رسیده از طریق نماز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به برکات نماز در زندگی، بیان کرد: کاری مورد قبول است که در آن حداقل یک نفر به نماز متصل شود و یک پایگاه نماز به معنای واقعی در آن شکل بگیرد که یکی از زیباترین کارها و صدقه جاریه است.

وی با ابراز تأسف از کم توجهی به مقوله آموزش نماز، خاطرنشان کرد: آموزش نماز عرصه عظیمی است که نیازمند کار مداوم و مستمر در این زمینه است و ما باید در تمامی عرصه‌های مختلف نماز آموزش ها و کارگاه‌های متعدد برگزار کنیم.

رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با توصیه به متولیان برنامه و بودجه در این امر که از هزینه در این زمینه اکراه نداشته باشند، افزود: با صراحت و قاطعیت عرض می ‌کنم هزینه‌ای که در ترویج نماز به کار بگیرید در پیشگاه خداوند سؤال نمی‌شود و اتفاقا پاداش دارد و دست اندرکاران در هزینه در این زمینه اکراه نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم ارائه گزارش کار واقعی از برنامه‌های اجرا شده، افزود: امیدواریم کارهای انجام شده گزارشی واقعی باشد چرا که گزارش غیرواقعی سبب سلب اعتماد مردم می ‌شود و ما باید در محضر پروردگار پاسخگو باشیم.

وی در پایان گفت: برای برگزاری جشنواره فضای مجازی جلسات متعددی برگزار شده است و مهم پررنگ برگزار شدن این برنامه به دور از تشریفات است./9457/202/ب2

ارسال نظرات