۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۴۹۰۵۹۵
رییس ستاد اقامه نماز خوزستان:

برای ترویج اقامه نماز در جامعه باید مشکلات را تحمل کرد

رییس ستاد اقامه نماز خوزستان گفت: اگر مشکلاتی وجود دارد باید آنها را در جهت رسیدن به اهداف والای اقامه نماز تحمل و در عین حال برای رفع آنها تلاش داشته باشیم.
سید موسی بلادیان، رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید موسی بلادیان، رییس ستاد اقامه نماز خوزستان، پیش از ظهر امروز، در نخستین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان، گفت: گزارش عملکرد همه دستگاه ها در جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز باید تا دوم اردیبهشت ماه به ستاد اقامه نماز ارسال شود.

رییس ستاد اقامه نماز خوزستان ادامه داد: همه این گزارش ها به منظور ارزیابی به تهران ارسال می شود و همه وزارتخانه ها روی این مسأله حساسیت ویژه ای دارند.

بلادیان با اشاره به این که اگر مشکلاتی وجود دارد باید آنها را در جهت رسیدن به اهداف والای اقامه نماز تحمل و در عین حال برای رفع آنها تلاش داشته باشیم، گفت: اگر مروج فرهنگ نماز هستیم باید اول از خانواده های خود شروع کنیم همانطور که پیامبر اکرم (ص) و تمامی ائمه اطهار از اهل بیت(ع) خود شروع کردند.

این مقام مسؤول اذعان داشت: باید در جهت اقامه نماز و ترویج این فریضه کاری کرد که لبخند بر لبان مبارک امام زمان(عج) با دیدن فعالیت های معنوی در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز بنشیند.

گفتنی است، گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان با حضور رابطان نماز در ادارات، مؤسسات و شرکت های خصوصی و دولتی برگزار شد که در پایان برای انتخاب دبیر ستاد اقامه نماز در میان انتخابات رای گیری صورت گرفت./204/9453/ب1

ارسال نظرات