۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۵۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مسجد افزون بر اقامه نماز محلی برای بصیرت افزایی باشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروزه مخاطبان انتظار بیشتری از محیط عبادی دارند که افزون بر اقامه نماز، نشست های معرفتی و بصیرتی برگزار شود که به یقین ائمه جماعات مجریان آن هستند.
حجت الاسلام بلک ، مدير کل تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه های اجرایی خوزستان، با تبریک حلول ماه رجب و فرا رسیدن ولادت امام علی(ع)، اظهار داشت: سالی که با نام حضرت زهرا(س) پایان پذیرفت و با عشق و مودت امیرمؤمنان(ع) آغاز شده امید داریم که پر خیر و برکت و شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

وی با ابلاغ سلام آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زعیم حوزه های علمیه استان به رابطان نماز در ادارات، مؤسسات و شرکت ها، گفت: از موضوعات مهم در سازمان ها تثبیت فریضه نماز است، در همین راستا باید یک سری نشست هایی برای شناسایی راهکارها جهت جذب بیشتر مخاطبان فریضه نماز با کارشناسان و رابطان برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که باید برای رفع موانع پیش روی اقامه نماز در ادارات و شرکت ها جلساتی برگزار شود تا در عرصه اقامه فریضه نماز موفق تر عمل کنیم، اظهار داشت: حضور اعضای ستاد اقامه نماز در عرصه نماز باید بیشتر از حضور به عنوان یک رابط در ستاد اقامه نماز باشد.

این مقام مسؤول با بیان این که اسلام منهای اهل بیت(ع) و ولایت توحشی به نام داعش است، گفت: داعیه اسلامی را کسانی دارند که از همه بیشتر دست به جنایت آغشته شده است؛ داعش نمونه بارز نماز و قرآن منهای ولایت و امام علی(ع) می باشد.

وی با اشاره به این که با شناخت از جایگاه نماز عملکردها بهبود خواهد یافت، افزود: افتخار بزرگی است کسانی که کارهای اجرایی فریضه نماز را بر عهده می گیرند؛ چراکه دلهایشان به نور ولایت روشن است چون این فریضه جز واجبات دینی اسلام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید براین که انسان خود باید عمل کننده به نماز و معارف دینی باشد تا باتوجه به مسؤولیتی که برعهده گرفته اثرگذاری لازم را داشته باشد، بیان داشت: امروزه مخاطبان انتظار بیشتری از محیط عبادی دارند که افزون بر اقامه نماز، نشست های معرفتی و بصیرتی برگزار شود که به یقین ائمه جماعات مجریان آن هستند./203/9453/ب1

ارسال نظرات