۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۴۸۸۶۷۱
آیت الله مقتدایی:

تأمين رفاه و آسايش مردم بهترين توفيق الهی است

آيت‌الله مقتدايي خدمت به مردم و تأمين رفاه و آسايش مردم را بهترين توفيق الهي عنوان كرد و گفت: روايات زيادي در خصوص ارزش و جايگاه خدمت به مردم مطرح شده است.
آیت الله مقتدایی در دیدار شهردار قم

به گزارش خبرگزاری رسا، آيت‌الله مرتضي مقتدايي ظهر امروز در ديدار با شهردار و مديران شهري قم، با اشاره به خدمات مديريت شهري قم در يكسال اخير، اظهار كرد: پيشرفت و موفقيتي كه در مدت اخير در مديريت شهري ايجاد شده به دليل خلوص نيت و هدف تحقق خدمت به مردم در اين مجموعه است.

نايب‌رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به تجربيات بالا و موفق مديران شهر قم در جايگاه‌هاي گذشته، بيان كرد: توفيق الهي در خدمت به شهر قم كه شهر كريمه اهل بيت(ع) در جوار حوزه علميه است بايد شكرگذاري شود.

آيت‌الله مقتدايي خدمت به مردم و تأمين رفاه و آسايش مردم را بهترين توفيق الهي عنوان كرد و گفت: روايات زيادي در خصوص ارزش و جايگاه خدمت به مردم مطرح شده است.

وي خدمت به مردم در شهر مقدس قم را بسيار با ارزش دانست و گفت: ائمه معصومين(ع) عنايت ويژه‌اي به حضرت معصومه(س) و شهر مقدس قم داشتند و امام صادق(ع) تاكيد كرده‌اند كه كسي را كه حضرت معصومه(س) را در قم زيارت كند بهشت بر او واجب است.

نايب رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: زماني كه خلوص در كار و ارزش اين جايگاه با هم جمع شود اين نشان از عنايت ويژه خداوند است.

آيت‌الله مقتدايي با بيان اينكه در سال گذشته شاهد وضعيت بسيار خوبي در شهر از نظر تنظيف، پاكيزگي و فضاي سبز بوديم، خاطرنشان كرد: در هر مسير كه در شهر قم رفت و آمد مي‌كنيم آثار آباداني، نظافت، پاكيزگي و سبزي قابل مشاهده است و اين خدمات موجب سعادت دنيا و آخرت است.

وي گفت: اگر نيت شما خالص باشد خدمت به مردم و تأمين رفاه و آسايش آن‌ها بهترين كارها است./1323/د102/ص

ارسال نظرات