۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۸۶۹۴۳
آیت الله علوی گرگانی:

هدف تکفیری ها ضربه زدن به اسلام است/ شهدای مدافع حرم افتخار ملت هستند

حضرت آ‌یت الله علوی گرگانی گفت: هدف دشمنان و تکفیری ها مبارزه با ایران نیست، آنها بدنبال مقابله با دین هستند چون می دانند که دین بشر را در برابر نا هنجاری ها کنترل می کند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی امشب در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم استان قم، با بیان اینکه مراتب دفاع از حریم اسلام متفاوت است، اظهار کرد: انسان گاهی از حریم شخصی خود دفاع می کنند و گاهی از حریم ملت خود ولی اجر و ثواب کسی که از ملت مسلمان در خارج از مرزهای کشور خود دفاع می کنند بسیار زیاد است.

وی  با بیان اینکه ما باید توجه داشته باشیم که اگر مدافعان حرم نبودند امروز دشمن در مرزهای کشور ما حضوری فعال داشت، بیان کرد: امروز وظیفه ما در قبال شهدای مدافع حرم بسیار سنگین است، این شهدا به ما پیام می دهند که ما برای حفظ دین به جنگ با دشمن رفتیم و شما بایستی حافظ دین باشید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم یادبود شهدا و تکریم خانواده های شهدا، تصریح کرد: امروز نسل جوان ما شهدای مدافع حرم را الگوی زندگی خود قرار داده اند و التماس می کنند تا مجوز حضور در جبهه های حق علیه باطل را کسب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف دشمنان و تکفیری ها مبارزه با ایران نیست، تصریح کرد: آنها بدنبال مقابله با دین هستند  چون می دانند که دین بشر را در برابر ناهنجاری ها کنترل میکند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی  با بیان اینکه ما باید با ادامه دادن راه شهدا در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، افزود: امروز ما باید افتخار کنیم که فرزندان مان جان خود را در راه حفظ حریم اهل بیت(ع)  فدا میکنند./858/پ202/ص

ارسال نظرات