۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۱۰۳
رییس سازمان سینمایی:

عدالت فرهنگی ضروری است

حیدریان گفت: تمام امکانات فرهنگی و هنری در سراسر کشور باید به صورت یکسان درآید.
حیدریان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد مهدی حیدریان معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی، سمعی و بصری در نشست تخصصی این معاونت در دومین روز از کنگره مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشور نیازمند عدالت فرهنگی است و تمام امکانات فرهنگی و هنری در سراسر کشور باید به صورت یکسان در آید.
 
وی با بیان این مطلب افزود: تغییرات تکنولوژی باعث شده است که امروزه هر فردی خبرنگار، فیلمساز و ... باشد. بنابراین باید براساس این تغییرات مدیریت فرهنگی را پیش ببریم.
 
وی با تاکید بر تربیت نیروهای انسانی متخصص در حوزه سینمایی افزود: در سراسر کشور ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیاری وجود دارد و ما به عنوان نیروهای فرهنگی باید با از تغییرات و تهدیدات موجود به عنوان فرصت بهره های کافی را ببریم.
 
حیدریان ادامه داد: سازمان سینمایی به عنوان مرجع سیاست‌گذار، ناظر حامی در حوزه فعالیت های سینمایی کشور است و نیازمند نیروهای کیفی هستیم.
 
وی بر تقویت این حوزه در آینده تاکید کرد و گفت: باید نهضت راه بیاندازیم. سینمای جوان، باشگاه مشترک است و باید با تقویت استانها و شهرستان ها به تامین نهضت تولید محتوا کمک شود.

رئیس سازمان سینمایی افزود: تقویت بخش آموزشی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی در این حوزه ضروری است.
 
وی با تاکید بر ایجاد فهم مشترک از مسایل ادامه داد: یکی از شاخص های مدیریت فرهنگی توجه به فضای سینمایی است و باید برای ارتقای این حوزه تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
 
کنگره مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو روز در تالار وحدت در حال برگزاری است./1325//102/خ
 
 
ارسال نظرات