۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۴۹۱۵
نوبخت مطرح کرد؛

اصول‌گرایی برمدار ارزش‌ها فصل مشترک اعتقادی اعضای جمنا است

عضو شورای مرکزی جمنا، ثبات و ادامه روند وحدت و همگرایی در جمنا را درخواستی همگانی توصیف کرد و گفت: گروه‌های عضو در جمنا معتقدند که اصول‌گرایی برمدار تعریف ارزش‌های انقلابی گری استوار است.
منیره نوبخت

منیره نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مبنای همگرایی و همراهی گروه‌های عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مبتنی بر اصول و ارزش‌های انقلابی عنوان داشت و گفت: اصول مشترک همگرایی و همراهی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مبتنی بر شاخص‌های اصول‌گرایی است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ارزش‌های انقلابی را اساس الگوی وحدت گروه‌ها و اعضای جمنا دانست و گفت: درواقع گروه‌های متعددی که فصل مشترک فعالیت‌های آنان برمدار یک اصول واحد با مبنای انقلابی گری استوار بود برای تأمین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با یکدیگر همراه شده‌اند.

نوبخت با اشاره به این‌که اساس تفکر اصول‌گرایی مبنای اتخاذ و عضویت با جمنا در همگرایی است، اظهار داشت: باید توجه داشت که گروه‌ها و اعضایی جمنا امکان ارائه راهبردهای مستقل سیاسی و فرهنگی را دارند؛ این در حالی است که این همگرایی و همراهی در زمانی معین محدود نشده و مقطعی نیست بر این اساس هدف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی محصور در مبانی انتخابات سال ۹۶ نخواهد بود.

وی ثبات و ادامه روند وحدت و همگرایی در جبهه را درخواستی همگانی توصیف کرد و گفت: گروه‌های همراه جبهه ترکیبی از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی هستند؛ بر این اساس ارائه برنامه‌های تخصصی اصول‌گرایی از سوی گروه‌های حقوقی و اعضای حقیقی جبهه برمدار کنش و شخصیت سیاسی آنان پایدار خواهد ماند.

وی تأکید کرد: گروه‌ها و اعضای جبهه مردمی در کلیات و افق‌های اصول‌گرایی در حرکت‌های کلان بین گروها وحدت به معنای واقعی شکل خواهد گرفت؛ بر اساس این تصمیم مردمی و انقلابی می‌توان انتخابات مجمع ملی را از مصادیق اولیه این وحدت توصیف کرد.

نوبخت، وجوه اشتراک و افتراق گروه‌ها و اعضای جبهه مردمی را بر مدار وحدت و همراهی توصیف کرد و عنوان داشت: مبانی وحدت در مدار اشتراکات حقوقی و حقیقی و ارزش‌های ارزش محور گروه‌ها است؛ بر این اساس گروه‌های عضو در جمنا معتقدند که اصول‌گرایی برمدار تعریف ارزش‌های انقلابی گری استوار است بنابراین این مبنا فصل مشترک گروه‌ها است.

وی با تأکید بر این‌که موضوع انتخابات از مصادیق وحدت نظر گروه‌ها در جبهه برمدار وحدت رویه جمنا است، گفت: گروهای عضو برمدار منشور جمنا می‌توانند در حیطه تخصصی ادبیات انقلابی و اصول‌گرایی تخصصی خود را در مواجهه با مبانی اجتماعی نظام اسلامی داشته باشند، اما برمدار منشور جبهه مردمی، وحدت رویه  گروه‌ها در مواجهه با انتخابات ۹۶ از مسلم‌ترین مصادیق وحدت در اولین گام فراگیر جمنا خواهد بود.

عضو شورای مرکز جمنا، ارتباط‌گیری با جوانان انقلابی و نخبگان نسل‌های دو و سوم انقلاب را از اولویت‌های جبهه عنوان کرد و اظهار داشت: در شکل‌گیری مجمع ملی اقشار گوناگونی شرکت کرده و افراد با تعیین نماینده اعضای جبهه ملی شکل گرفت؛ بر این اساس جوانان، بانوان و حتی گروه‌های صنفی از گروه‌ها موردتوجه جبهه مردمی است./837/ 302/ص

ارسال نظرات