۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۸۴۹۱۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمت گزاری به زائران امام حسین توفیقی بزرگ است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: خدمت گزاری در ایام زیارت اربعین در مسیر زائران امام حسین(ع) توفیق بزرگی است.
معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیین اختتامیه اربعین 95 ستاد مردمی خادمین کربلا مازندران امروز با حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مسؤول اردویی سپاه کربلا مازندران، نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران و دیگر مهمانان در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: خدمت گزاری در ایام زیارت اربعین در مسیر زائران امام حسین(ع) توفیق بزرگی است.

وی تصریح کرد: اگر کسی برای خدا کار کند بسیار ارزشمند است و همه اولیای الهی برای حضرت حق کار کردند اما ماندگاری و عزت امام حسین(ع) را هیچ یک از اولیای الهی ندارند.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: کاری که حضرت زهرا(س) انجام داد برای بشریت بود و در راستای دفاع از ولایت و امامت گام برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: حضرت زهرا(س) برای دفاع از امامت امت آسیب دید و از دنیا رفت که نیت رضایت حضرت حق داشت و همین امر راز ماندگاری این بانوی بزرگوار است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حرکتی که انبیای الهی انجام دادند را امام حسین(ع) ادامه دادند و اگر این اقدام صورت نمی گرفت آثار اسلام و وحی در معرض خطر بود که ماندگاری نماز در سایه قیام امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: خدمت گزاری به زائران امام حسین(ع) کار بسیار زیبا و ارزشمندی است که توسل به این وجود گرانقدر سبب آرامش انسان می شود.

وی خاطرنشان کرد: همه اولیای الهی نزد خداوند متعال آبرو دارند اما عزت و آبروی امام حسین(ع) بیش از دیگران است.

سید هادی حسینی، مدیر ستاد مردمی خادمین کربلا مازندران در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم در حوزه فرهنگی که مورد توجه مقام معظم رهبری است جمعی جوان با ترکیبی از عزیزان باتجربه در مکان مقدس کربلا و نجف توفیق خدمت داشتیم.

وی بیان داشت: در سال 94 با هدایت و نظارت شهید مدافع حرم محمد بلباسی فضایی تشکیل شد تا در حوزه اربعین خادم اعزام کنیم که در سال نخست در حوزه ایجاد مواکب ستاد اربعین سپاه حضور پیدا کردیم و تلاش های بسیاری در این عرصه صورت گرفت.

حسینی ادامه داد: از ابتدای سال 95 اهتمام داشتیم قدم بزرگتری برداریم که هماهنگی و برنامه ریزی لازم صورت گرفت و سامانه ای طراحی شد که بیش از 250 برادر و خواهر ثبت نام کردند.

مدیر ستاد مردمی خادمین کربلا مازندران اظهارداشت: در طول 2 هفته توانستیم در حد وسع خود گام برداریم که بیش از 72 هزار غذا در سه وعده با کمک نذورات مردم و خیرین مازندران توزیع شد.

وی با بیان این که 78 خادم در 2 موکب اقدام خدمت رسانی را صورت دادند، بیان داشت: درمانگاهی با تیم پزشکی داشتیم که 3400 مورد مراجعه بیماران صورت گرفت.

حسینی با اشاره به این که در مجموع 1 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شد،  ادامه داد: بعضی از مدیران در حوزه عمل حمایت لازم را صورت ندادند اما این مسیر برای یک سال نیست و همه زندگی ما برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است./1314/202/ب2

ارسال نظرات