۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۸۴۸۹۸
امام جمعه موقت اراک مطرح کرد؛

ایمان، اعتقاد و بصیرت شرط انقلابی بودن افراد

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه مسؤول انقلابی همواره از انقلاب دفاع می کند و اجازه نمی دهد هرکسی در هر جایی هر حرفی را بزند، گفت: داشتن ایمان، اعتقاد و بصیرت شرط انقلابی بودن است.
امام جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور، امام جمعه موقت اراک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اراک، با بیان اینکه آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نیست و نخواهد بود، گفت: آمریکایی ها با اقداماتی که در سال های گذشته انجام داده اند این مهم را به اثبات رسانده اند که هرگز قابل اعتماد نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به اینکه در گذشته نه چندان دور غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها برای برخی از افراد قابل هضم نبود، اظهار داشت: در گذشته نزدیک افراد مذاکرات را در پیش گرفتند و بر این باور بودند که با مذاکراتی که با آمریکایی ها انجام می دهند آنها را با خود همراه می کنند.

وی با بیان اینکه مسؤول انقلابی همواره از انقلاب دفاع می کند و  اجازه نمی دهد هرکسی در هر جایی هر حرفی را بزند، گفت: داشتن ایمان، اعتقاد و بصیرت شرط انقلابی بودن است و انقلابی بودن مردم و مسؤولان رمز عظمت انقلاب است.

ترامپ به دنبال توطئه بر علیه ایران است

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: امروز افرادی که آمریکایی ها قصد اعتماد داشتند به این نتیجه رسیده اند که نه تنها مذاکرات صورت گرفته کوچکترین نتیجه ای را نداشته است، بلکه فردی که امروز بر سر کار آمده است مواضع تندتری را نسبت به اسلام و ایران دارد.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه ترامپ به همراه برخی از کشورهای غربی و عربی به دنبال توطئه بر علیه ایران است، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار  و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  به خوبی توانسته اند توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و بیدخواهان را نقش بر آب کنند.

اقتدار ایران در دنیا زبانزد خاص و عام است

امام جمعه موقت اراک با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد، خاطرنشان کرد: اکنون اقتدار ایران در دنیا زبانزد خاص و عام شده است و کشور مقتدر و سربلندمان به عنوان قدرتی بزرگ در جهان مطرح است.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه حضور مردم دشمنان را ناامید می کند، تصریح کرد: اسلام همواره یار و یارو داشته و هیچگاه تنها نبوده است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز خوشبختانه مردم فهیم در تمامی عرصه ها حضور موفق و باشکوهی  را داشته اند.

تربیت اسلامی ایستادگی در مقابل منکرات

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه  تربیت اسلامی ایستادگی در مقابل منکرات و حرکت در مسیر راستین اسلام و معنویت است، افزود: تربیت اسلامی هیچ گاه اجازه بروز فجایع انسانی زیر پرچم حقوق بشر را نمی دهد و این امری است که امروز دشمنان به بهانه حقوق بشر، حتی جان کودکان را نیز می گیرند.

حجت الاسلام حسینی پور با بیان اینکه ملاک ارزیابی جامعه ایمان، علم، تقوا و ترویج قرآن است، اظهار داشت: ایمان به خدا و دوری از منکرات معنای واقعی تقواست که رستگاری را در پی دارد و این شاخصه های مهم جامعه را از تمامی مشکلات نجات خواهد داد.

هفته منابع طبیعی؛ درختکاری و کشاورزی

امام جمعه موقت اراک در رابطه توطئه های ضد اسلامی دشمنان، گفت: امروز دشمنان در لباس اسلام، توطئه های فراوانی برضد ایران اسلامی در پی گرفته اند و تمام توان خود را برای خاموش کردن ندای اسلام و قران و حمایت از مظلومان در پیش گرفته اند اما با پایداری و استقامت ایران اسلامی راه به جایی نخواهند برد.
 

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به هفته منابع طبیعی؛ درختکاری و کشاورزی را جزو مسائل مهم کشور دانست و خاطرنشان کرد: دولت باید در زمینه مسائل کشاورزی برنامه ریزی مناسبی را داشته باشد تا کمتر شاهد مشکلات زیست محیطی در جامعه باشیم.

شایان ذکر است، پاسداشت هفته منابع طبیعی و سالروز شهادت شهید همت از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه موقت اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/201/ب2

ارسال نظرات