۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۸۴۴۷۵
آیت الله علوی گرگانی:

مشکلات اقتصادی کشور داخلی است/ باید جلوی اختلاس و هدر رفت سرمایه گرفته شود

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که کشور ما دچار مشکلات داخلی شده است، گفت: کم کاری متصدیان مالی سبب شده که اختلاس های زیادی در کشور به وجود آید.
دیدار مهرداد بذرپاش با آیت الله علوی گرگانی حضرت آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهرامروز در دیدار مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در ملجس شورای اسلامی با بیان این که با حرف زدن تنها مشکلی حل نمی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که ما نباید همه مشکلات را به دیگران حواله دهیم و باید ببینیم خودمان داریم چه کاری انجام می دهیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، اظهار داشت: باید ببینیم راه علاج چیست؟ مردم در زمان جنگ با وجود کشت و کشتار، هیچ اعتراضی نمی کردند و آنچنان پشت همدیگر را داشتند که صدای ناله کسی در نمی آمد، چون سرمایه در خود کشور کار می کرد و نظام حرکت داشت و کارگر، کارگری می کرد و امروز بر خلاف گذشته همه کارها و کارخانه ها از کار افتاده است.

وی بیان داشت: امروز مملکت ما دچار مشکلات داخلی شده و هر کس از یک طرف اختلاس می کند؛ متصدیان مالی کم کاری می کنند و دولت باید جلوی هدر رفت این سرمایه ها را بگیرد و مسؤولان این مسأله مهم را حل کنند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: بنیه دادن به کارخانجات کشور از دیگر مسائل مهمی است که باید برای برطرف شدن مشکلات بیکاری و اقتصادی انجام شود؛ کشور باید به تولید کنندگان ضعیف مساعدت داده و مراکز تولیدی کشور را حرکت دهد؛ البته با این نظارت که مراقب کیفیت کار هم باشیم تا بازار رونق بگیرد.

وی ادامه داد: علت فرار مردم از اجناس داخلی کیفیت آن است و وقتی اجناس کیفیت نداشته باشد مردم به سمت این کالاها نمی روند؛ شک نکنید که کشور ما از کشورهای سرمایه دار است و باید به امر الهی توجه بیشتری داشته باشیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: آخرت یعنی آینده نگری و برای بهبود آینده باید تلاش شود؛ خدای متعال کسی را که تلاش کند قطعا موفق خواهد کرد؛ ان شاءالله در آینده شاهد باشیم که اقتصاد ما رونق پیدا کند و مشکلات کشور مرتفع شود./840/ 202/ص

ارسال نظرات