نفوذ یهودیان در اسلام برای تغییر دادن مسیر دین/ قرآن بدون اهل بیت خاصیتی ندارد
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا در اصفهان، حجت الاسلام مسعود عالی در سخنرانی شب گذشته خود در خیمه فاطمی واقع در خیابان جی، گفت: فعالیت فرهنگی علیه اهل بیت(ع) از عوامل جدا افتادن مردم از اهل بیت(ع) است.
وی در مورد بحثی که پیرامون دلایل تنها ماندن اولیای الهی در زمان های مختلف مطرح است، افزود: یکی از دلایلی که اولیای الهی در زمان های مختلف تنها می ماندند، فعالیت های فرهنگی گسترده جبهه حاکم و قدرتمندی بود که با موازین دین مخالف بودند.
حجت الاسلام عالی خاطرنشان کرد: یکی از فرقه هایی که فعالیت های گسترده ای علیه دین مسیحیت و دین اسلام داشته است، فرقه یهود است؛ مسیحیان به خاطر این که پیامبرشان یعنی حضرت مسیح(ع) از سوی یهودیان به قتل رسیده است باید با یهودیان بد باشند ولی نفوذ صهیونیست ها در دین مسیحیت سبب شده است که پروتستان که اکثریت مسیحیان را در خود جای داده است، هیچ ابراز دشمنی با یهودیان نداشته باشد؛ در حال حاضر فرقه های مسیحی ـ صهیونیست وجود دارند که در حمایت از موازین یهود از یهودیان اصیل تندروتر هستند.
استاد و پژوهشگر حوزه علمیه با بیان روایتی از امیرمؤمنان(ع) در رابطه با فتنه بنی امیه، بیان کرد: امیرمؤمنان(ع) در روایتی می فرمایند، فتنه بنی امیه، ترسناک ترین فتنه ای است که اسلام با آن مواجه می شود؛ لامِنس یکی از پژوهشگران غربی است که در جایی می گوید ما باید قدردان معاویه باشیم، چرا که اگر او نبود اسلام به طور کامل مسیحیت را از بین می برد.
حجت الاسلام عالی اظهار کرد: یهودیان در دین اسلام نیز نفوذ کردند؛ نتیجه نفوذ یهودیان در اسلام، ظهور فرقه ضاله وهابیت است که نماد آن کشور عربستانی است که به صورت علنی با اسرائیل دست دوستی داده است؛ اسلام وهابیون عربستانی، اسلام صهیونیستی است.
خطیب توانا خاطرنشان کرد: معاویه ضربات جبران ناپذیری به اسلام ناب وارد کرده است، او به تمام بلاد مسلمین بخشنامه ای فرستاده بود که اگر کسی نام فرزندش را علی گذاشت، خانه را بر سر اهل خانه خراب کنند یا این که در 70 هزار مسجد مسلمانان خطبای درباری وظیفه داشتند بعد از هر اذان و بعد از هر نماز، به امیرمؤمنان(ع) دشنام بدهند.
وی با استناد به کتاب الغدیر علامه امینی، بیان کرد: معاویه به 42 نفر جاعل حدیث پول های هنگفتی پرداخت می کرد تا احادیث جعلی از پیامبر(ص) نقل کنند، علامه امینی می گوید از این 42 نفر 420 هزار حدیث جعلی صادر شد، احادیثی که معمولاً در مدح خلفا و مذمت امیرمؤمنان(ع) بود.
حجت الاسلام عالی با بیان چند حدیث جعلی که از جانب جاعلان حدیث در زمان معاویه مطرح می شد، گفت: یکی از جاعلان حدیث می نویسد بعد از جنگ صفین، امیرمؤمنان(ع) نگاه اندوه باری به کشته های لشکر دشمن انداختند و فرمودند، ای کاش من در روز قیامت با این ها محشور شوم، یا در حدیث جعلی دیگری نقل شده که پیامبر(ص) فرمودند سه نفر امین خداوند هستند، من، ابوبکر و جبرئیل؛ متن یکی از احادیث جعلی که بسیار مضحک است بیان می دارد، پیامبر(ص) خطاب به معاویه فرمودند، انت منی و انا منک، یعنی ای معاویه تو از من هستی و من از تو هستم.
استاد حوزه علمیه با بیان این که فعالیت های فرهنگی انجام گرفته در زمان معاویه آدرس های غلطی را به مردم معرفی کرد، افزود: زمانی که آدرس های غلط به مردم داده شود، مردم راه را از چاه تشخیص نمی دهند و به جای این که از اهل بیت(ع) پیروی کنند، دینشان را از افراد نالایقی همچون معاویه می گیرند.
خطیب توانا ادامه داد: آن قدر درب خانه اهل بیت(ع) خلوت بوده است که در طول 10 سال امامت امام حسین(ع) تنها حدود 270 حدیث از امام حسین(ع) نقل کرده اند، یعنی از دهان مبارک مخزن علم الهی هر سال به طور متوسط 27 حدیث بیان می شده است.
وی با بیان این که عرفان های کاذب به انسان آدرس غلط می دهند، خاطرنشان کرد: افرادی که ظاهر دینی ندارند با بیان کردن تفاسیری از شعرهای حافظ و مولوی، در حال معرفی کردن دین به مردم هستند؛ وظیفه مردم این است که به جای رفتن به درب خانه این شیادان، به عالم با تقوای دین شناس مراجعه کنند.
حجت الاسلام عالی با بیان این که بالاترین شبهه در زمان حیات پیامبر(ص) در دین اسلام وارد شد، خاطرنشان کرد: کتاب صحیح بخاری یکی از کتب مورد وثوق اهل تسنن است تا جایی که جایگاه این کتاب نزد اهل تسنن بعد از قرآن است؛ روایان شیعی به تواتر و راویان سنی دیگری به جز صحیح بخاری این خاطره تاریخی را بیان کرده اند که در اواخر عمر پر برکت پیامبر(ص)، خواص اطراف ایشان جمع شده بودند که پیامبر(ص) فرمودند قلم و دواتی برایم آماده کنید تا دست نوشته ای برای شما بنویسم که عمل کردن به آن، شما را تا روز قیامت محافظت کند.
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: وقتی این سخن بر زبان پیامبر(ص) جاری شد، فردی از میان خواص گفت، بیماری بر این مرد غلبه کرده است و دارد حذیان می گوید، کتاب خداوند برایمان کافی است، در همین حین خواص دو دسته شدند، عده ای طرفدار این سخن بودند و عده ای با این سخن احمقانه مخالفت می کردند، پیامبر(ص) با شنیدن این جمله فرمودند، از اطراف من بروید؛ دلیل اصرار نکردن پیامبر(ص) بر سخنشان این بود که حُرمتشان به عنوان رسول الله حفظ شود.
وی گفت: جدایی قرآن از ولی خداوند بزرگ ترین شبهه ای بود که در صدر اسلام وارد دین اسلام شد؛ بعد از رحلت پیامبر(ص)، حکومت غاصب با بهانه این که باید اصالت قرآن حفظ شود، تا 100 سال اجازه نشر احادیث پیامبر(ص) را نمی دادند و اگر کسی حدیثی از پیامبر(ص) نقل می کرد او را به شدت مجازات می کردند؛ غاصبان حکومت به دلیل این که می دانستند انگشت اشاره پیامبر(ص) در برخی از احادیث به سمت اهل بیت(ع) است، اجازه نشر احادیث پیامبر(ص) را به کسی نمی دادند.
حجت الاسلام عالی با اشاره به آیه معروفی از سوره اسراء که می فرماید «وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلا خَسَارًا»، تبیین کرد: خاصیت هدایت گری قرآن زمانی هویدا می شود که همراه اهل بیت(ع) باشد؛ قرآن بدون اهل بیت(ع) خاصیتی ندارند و موجب گمراهی و ضلالت ظالمین می شود.
وی در پایان با اشاره به آیه چهل و نهم سوره عنکبوت که می فرماید«بَلْ هُوَ آیَاتٌ بَیِّنَاتٌ فِی صُدُورِ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ وَمَا یَجْحَدُ بِآیَاتِنَا إِلا الظَّالِمُونَ» افزود: شرط باطنی اذن ورود به حقایق قرآن برای بهرمند شدن، حضور در محدوده ولایت اهل بیت(ع) است؛ قرآنی هدایتگر است که از سینه اهل بیت(ع) گرفته شده باشد./867/201/ب2