۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۱۱۳
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان خبرداد؛

اجرای طرح خادم یاران رضوی ویژه طلاب و روحانیون در خوزستان

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان از اجرای طرح خادم یاران رضوی ویژه طلاب و روحانیون در استان با نام نویسی در سایت اینترنتی www.aqr.ir و سپری کردن دوره های آموزشی و توجیهی خبرداد.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه مشترکی با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی، روحانیان و طلاب فعال فرهنگی اهواز و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، از همکاری مشترک این مرکز با نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان خبرداد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که طلاب و روحانیان مبلغ، مؤلف و اساتید به همراه خانواده های خود با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی www.aqr.ir  نسبت به تکمیل فرم نام نویسی خادم یاران اقدام کنند.

وی گفت: روحانیون و طلاب خوزستانی پس از شرکت در جلسات توجیهی و آموزشی در عرصه های گوناگون تبلیغی، آموزشی، رفاهی به خدمات رسانی به مردم مناطق محروم مشغول می شوند و به عضویت بانک اطلاعاتی بزرگ خادم یاران رضوی در خواهند آمند.

حجت الاسلام کلاه کج خاطرنشان کرد: طرح خادم یاران رضوی به تازگی با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت جدید آستان قدس رضوی با هدف گسترش فرهنگ رضوی، فرهنگ اکرام و تکریم دوست‌داران و محبین اهل بیت(ع) همچنین گسترش دایره خادمین امام رضا(ع) در سراسر کشور اجرایی می شود.

این مقام مسؤول بیان داشت: طلاب و روحانیان خوزستانی می توانند با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی www.aqr.ir  و نام نویسی به صورت خادم افتخاری امام رضا(ع) اقدام سالانه به مدت چهار روز در حرم مطهر بارگاه رضوی به خدمت رسانی زوار امام رئوف بپردازند.

حجت الاسلام کلاه کج از مساعدت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان خوزستان به همه طلاب و روحانیون مشهد اولی برای حضور در بارگاه ملکوتی امام هشتم و زیارت علی بن موسی الرضا(ع) خبرداد./9453/303/ب1

ارسال نظرات