۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۴۸۰۶۳۳
مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبرداد؛

برگزاری کرسی معنویت معطوف به عرصه های زندگی در گفتمان رهبری

نجفی از برگزاری کرسی علمی ترویجی با عنوان «معنویت معطوف به عرصه های زندگی در گفتمان مقام معظم رهبری» خبرداد.
کرسی علمی ترویجی معنویت معطوف به عرصه های زندگی در گفتمان مقام معظم رهبری

محمدمهدی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کرسی علمی ترویجی با عنوان «معنویت معطوف به عرصه های زندگی در گفتمان مقام معظم رهبری» در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این نشست علمی از سوی حلقه تخصصی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مرکز مطالعات بینارشته‌ای برگزار می شود که این حلقه تحت نظر پژوهشگاه فعالیت می کند.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در معرفی کارشناسان حاضر در این کرسی علمی عنوان داشت: حجت الاسلام محمد جواد رودگر عضو هیأت علمی گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ارائه دهنده بحث حضور دارد که البته از ایشان آثار متعددی منتشر شده که از جمله آنها ضرورت دین شناسی، حدیث وصال، مطهری شناسی، دین و معرفت دینی در ترازوی نقد و تباین عرفان و اسلام است.

وی ادامه داد: حجج اسلام حمیدرضا مطاهری سیف بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی و بهرام دلیر عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: این کرسی علمی همراه با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانش پژوهان خواهد بود و حضور همه علاقه مندان حوزوی و غیرحوزوی در نشست های پژوهشگاه بلامانع است.

وی با بیان اینکه کرسی های علمی ترویجی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همراه با پرسش و پاسخ حاضران است، عنوان داشت: معمولا در نشست های علمی که برگزار می کنیم سعی می کنیم به اندازه زمان باقی مانده فرصت را در اختیار حاضران و مستمعان قرار دهیم تا آنها نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: این نشست علمی روز سه شنبه 26 بهمن ماه 95 ساعت 15 الی 17 در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم واقع در بلوار 15 خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود. /1330/ت302/ج

ارسال نظرات