۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۵۵۹
آیت الله طبرسی:

صیانت از انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه شورای نگهبان است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شورای نگهبان وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان های نظام را عهده دار است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس دفتر هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، از آن بانوی نمونه اسلام به عنوان پشتیبان حقیقی ولایت یاد کرد و گفت: بصیرت و ولایت مداری مهم ترین شاخصه حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که ویژگی ها و شاخصه های مهم حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای جامعه امروز ما است، افزود: سیره فاطمی می تواند جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان واکسینه کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و با بیان این که این حضور پیام روشنی به زیاده گویی های دشمنان انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با این حضور حماسی خود پاسخ دندادن شکنی به یاوه گویی های آمریکایی ها دادند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا ثابت کردند که همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی پایبند هستند، تصریح کرد: به حتم راهپیمایی 22 بهمن را می توان تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی دانست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به کار گرفت، بیان داشت: اما ملت ولایت و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ای دیگر، تودهنی بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم کشورمان ثابت کردند که تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهند ایستاد، تصریح کرد:  دشمنان انقلاب اسلامی فکر می کردند با فشار و تحریم های اقتصادی می توانند بین ملت و انقلاب اسلامی فاصله بیندازند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حضور در صحنه مردم مهم ترین پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم پشتوانه این انقلاب و نظام دینی هستند، دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان بدانند که ملت ایران هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت بزرگ انقلاب اسلامی با وحدت و همبستگی ملت ایران به پیروزی رسید و تداوم آن نیز با حضور در صحنه مردم خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور شجاعانه ملت ایران در همه صحنه ها همانند راهپیمایی 22 بهمن اصل مهم اقتدار کشور است، خاطرنشان کرد: مردم در  22 بهمن حجت را برما تمام کردند و این اتمام حجت است برای مسؤولان که برای ملت چه می خواهند انجام دهند و چه اشخاصی را در رأس امور قرار خواهند داد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و تأثیرگذار شورای نگهبان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عملکرد شورای نگهبان در طول دهه های اخیر همواره شفاف و اثرگذار بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که شورای نگهبان وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و آرمان های نظام را عهده دار است، تصریح کرد: نقش این نهاد انقلابی در جلوگیری از ورود عناصر مسأله دار به نهادهای مهم کشور بسیار تعیین کننده بوده است.

وی با بیان این که همواره جوسازی های زیادی علیه جایگاه شورای نگهبان صورت گرفته است، بیان داشت: اما مسؤولان این شورا در برگزاری انتخابات سالم و پاسداری از آرای مردم نهایت تلاش را کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حساسیت ها به نقش مهم و اثرگذار شورای نگهبان در عرصه های مختلف به ویژه موضوع انتخابات هر روز بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان برای تضعیف جایگاه این نهاد انقلابی، اما شاهد تقویت روز افزون شورای نگهبان در کشور هستیم.

آیت الله طبرسی با بیان این که ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ھﺎی اﯾﻦ ﺷﻮرا در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪه در ﮐﺸﻮر ﺑﺴﯿﺎر ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﺑﻮده اﺳﺖ، گفت: با وجود ﺧﺪﻣﺎت بی ﺷﺎﺋﺒﻪ اﯾﻦ نهاد ﺑﻪ ﻧﻈﺎم ﻣﻘﺪس ﺟﻤﮫﻮری اﺳﻼﻣﯽ، اﻣﺎ ﺑﺮﺧﯽ ھﺎ ﻧﻘﺪھﺎی ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺷﻮرا وارد ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که شورای نگهبان نباید اجازه دهد تایید و یا عدم تایید یک گرایش سیاسی در رسیدگی به صلاحیت های کاندیداها خللی وارد کند، افزود: برخی ها تلاش می کنند که با شایعات کذب این گونه القاء کنند که شورای نگهبان تنها به دنبال تأیید یک گروه خاص است.

وی با تاکید این که مسؤولیت شرعی باید در پالایش اطلاعات کاندیداها مورد توجه باشد، گفت: قضاوت و داوری در تعیین صلاحیت کاندیداها کاری مشکل و مسؤولیت آور است ومی طلبد  به بهترین نحو از انتخابات و آرای مردم صیانت به عمل آید./950/202/ب2

ارسال نظرات