۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۵۲۶

برگزاری کارگروه ویژه اخلاق در مدرسه علمیه آل طیب اهواز

معاون تهذیب مدرسه علمیه آل طیب اهواز از تلاش این مدرسه برای تربیت طلاب متخصص در زمینه مباحث اخلاقی با همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه استان خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام صادق فاطمی نیا، معاون تهذیب مدرسه علمیه آل طیب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری منظم جلسات ماهیانه اخلاق با حضور استاد اعزامی از قم اشاره و خاطرنشان کرد: این کلاس ها دو روز در ماه برگزار و استاد مربوطه جلسات عمومی اخلاق و مشاوره های فردی با طلاب را در برنامه های خود گنجانده است که شاهد اجرایی شدن آنها در مدرسه هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آل طیب اهواز با اشاره به اینکه کارگروه ویژه اخلاق از میان طلاب مستعد و مشتاق مباحث اخلاقی تشکیل شده است، ابراز داشت: استاد هر ماه دو تا سه جلسه با کارگروه ویژه تشکیل و روند آموزش مباحث اخلاقی و نهادینه کردن آنها را به اعضای حاضر یاد می دهد.

این مقام مسؤول ابراز امیداوری کرد که ان شاءالله تا دو سال دیگر شاهد باشیم تا طلاب حاضر در این کارگروه در زمینه مباحث اخلاقی کلاس داری داشته باشند و چنین امری با همت معاونت تهذیب استان صورت می گیرد.

حجت الاسلام فاطمی نیا با اشاره به اینکه کارگروه ویژه اخلاق از 13 تا 15 طلبه تشکیل شده است، ابراز داشت: تلاش کردیم تا طلاب همه پایه های تحصیلی در آن حضور داشته باشند اما بیشتر شرکت کنندگان از میان طلبه های پایه دوم تا هفتم هستند.

وی در ادامه برگزاری نمایشگاه عکس، فیلم و صدا، چاپ چهل پوستر رنگی، پخش کلیپ های صوتی و تصویری از رهبر معظم انقلاب را از فعالیت های صورت گرفته در راستای پاسداشت روز بصیرت در مدرسه برشمرد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در مدرسه برپا و استقبال بسیار خوبی از سوی طلبه ها صورت گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آل طیب اهواز در پایان گفت: برای طلاب و خانواده های آنها اردوی زیارتی مشهد مقدس را با همکاری معاونت فرهنگی مدرسه در اول بهمن و به مدت پنج روز برگزار کردیم./303/9456/ب1

ارسال نظرات