۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۸۰۰۲۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نگران انقلاب و آینده کشور نیستم

احمدی‌نژاد به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اشاره کرد و اظهار داشت: نگران انقلاب و آینده کشور نیستم. اما برخی مشکلات دل ما را می‌رنجاند.
احمدی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود احمدی نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در مسجد ابوذر با تبریک دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، انقلاب اسلامی را انقلاب عظیم الهی خواند.

وی با تأکید بر این که همواره باید از انقلاب و آرمان های بلند انسانی و الهی آن و موانع ساخته شده توسط شیاطین، مستکبران و برخی عناصر خودخواه صحبت کنیم بیان داشت: همیشه باید درباره راه آینده سخن بگوییم. باید از فداکاری این ملت در ادوار مختلف به ویژه نیم قرن اخیر صحبت کنیم. افتخار ما ایرانی ها این است که در طول تاریخ هر جا حق را دیدیم پذیرفتیم و آن را گسترش دادیم.

احمدی نژاد تصریح کرد: امام راحل یگانه دوران و عصاره همه خوبی ها ملت ایران، منادی حق و پرچم دار نجات بشریت از ظلم مستکبران بودند. باید از دستاوردهای عظیم ملت ایران از یک سو و از سوی دیگر از توطئه ها، دشمنی ها و بدخواهی ها، خود پرستی های و دشمنی های گسترده و کم نظیر مستکبران سخن بگوییم.

وی انقلاب را استمرار حرکت انبیای الهی و تداوم حرکت تاریخی ملت ایران برای رسیدن به اهداف بلند الهی مانند توحید و عدالت دانست و گفت: حرکت تاریخ ساز ملت ایران در انقلاب اسلامی از عمق جان و محصول تحول روحی و کمال جویی ملت ایران است. انقلاب حرکت تاریخی و آینده ساز است. انقلاب یک حرکت لحظه ای، مقطعی و موردی نیست.

وی اضافه کرد: انقلاب برآمده از زیادخواهی یا کینه ورزی یا خودخواهی قشر، گروه یا حزب نیست. اگر حرکت ملت ایران از روی کینه بود نباید در برابر گلوله می ایستاد. حرکت ملت ایران از روی کینه و عقد های شخصی و اجتماعی نیست اگر از روی کینه بود نباید پس از اتمام جنگ دست دوستی به سمت منطقه دراز می کرد. حرکت ملت ایران از روی زیاد خواهی نبود. انقلاب محصول اراده و عمل یک فرد، گروه یا حزبی نیست. هیچ دسته، هیچ گروه و هیچ کسی حق ندارد خود را مالک انقلاب یا دارای حقی برتر بشمارد. انقلاب برای ملت است. نتیجه لطف خدا و تلاش ملت است. هیچ کس حقی بالاتر از ملت ندارد. اول، آخر و وسط کشور و انقلاب متعلق به مردم است باید در خدمت مردم و در راستای خواست مردم باشد.

احمدی نژاد گفت: بنده نیز افتخار می کنم جزئی از ملت ایرانم. افتخار می کنم یک ایرانی هستم و به تاریخ و عظمت های ملت ایران افتخار می کنم. افتخار می کنم نوکر و خادم ملت بزرگ و انقلابی ایران هستم و خدا شاهد است این را با هیچ چیزی عوض نخواهم کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: نگران انقلاب و آینده کشور نیستم. البته دو موضوع دل انسان را به درد آورده و می رنجاند. نخست فشار بی نظیری است که امروز از جهات مختلف اقتصادی، سیاسی، روحی، روانی و تبلیغی علیه ملت ایران وارد می شود؛ عده زیادی زیر این فشار کمر خم کرده و آسیب جدی دیده اند. بعضا آسیب جبران ناپذیری دیدند و یا در مرز آن قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: شیطان تمام عوامل خودش را از داخل و خارج فراخوان کرده و با تمام توان مشغول است تا به وسیله فشارهای طاقت فرسا امید و اراده روحیه ملت ایران را در هم بشکند. موضوع دومی که دل انسان را به رنج می آورد، این است که یک عده ای مسابقه برای خودخواهی، دنیا طلبی، فراموش کردن آرمان ها و وظایف انقلابی در قبال ملت گذاشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: انقلاب آمد یک فرصت بی نظیر ایجاد کرد برای چه؟ برای کمال انسان، خدمتگذاری به مردم، فداکاری در راه مردم. بزرگترین خسارت و البته خیانت این است که عده ای این فرصت خدادادی که ملت فراهم کرده را در مسیر عکسش استفاده می کنند.

رییس جمهور سابق کشورمان تأکید کرد: بزرگترین ناجوانمری آن است از فرصتی که ملت با فداکاری ایجاد کرده در مسیر خودخواهی، دنیا طلبی و برتری جویی استفاده شود. مگر می شود کسی بویی از انسانیت و انقلاب برده باشد و در برابر مشکلات مردم و فشارهای گوناگون کمرشکن بی تفاوت باشد یا بدتر از آن در پی منافع شخصی، گروهی و سوء استفاده از شرایط به نفع خودش و دار و دسته اش باشد.

وی افزود: سقوطی بالاتر از این قابل تصور نیست. این آدم را ناراحت می کند. انقلاب نردبانی شد به آسمان ولی یک عده از فرصت انقلاب برای سقوط استفاده می کنند! کجا دارید می روید؟ چه خبر است؟ همه ما باید فدای این ملت و راه و آرمان های ملت باشیم. این بالاترین افتخار است. این موجب کمال، رستگاری و رضایت خداوند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مشاهده این دو موضوع دل انسان را به درد می آورد والا درباره آینده کشور و انقلاب نگرانی وجود ندارد. در مسیر تاریخی یک ملت ممکن است گردنه ها و  مشکلاتی پیش بیاید. موانع بزرگی از بیرون و درون ایجاد شود و به طور مقطعی شرایط بسیار سخت و دشوار شود؛ اما آنهایی که هوشمندند می دانند همین امروز جوهره خاص و سخن ملت ایران همان آرمان های انقلاب است.

وی افزود: امروز ملت ایران آگاه تر، انقلابی تر و مصمم تر از سال 57 است. تا زمانی که خدا، امام زمان(عج) و ملت هست انقلاب عظیم ملت ایران است و جریان دارد.

احمدی نژاد گفت: به فضل الهی ملت ایران این حوادث، تلخی ها و سختی ها را هر چقدر بزرگ باشند پشت سر خواهد گذاشت. انقلاب هرگز شکست نخواهد خورد و از بین نمی رود؛ بلکه آنان که از ملت جدا شدند جفا کردند و یا در مقابل انقلاب قرار گرفتند از پیش پای ملت برداشته خواهند شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطر نشان کرد: به فضل الهی دامان پاک ملت ایران از وجود آلودگی های تحمیلی تطهیر خواهد شد افراد و جریانات ناسازگار با ملت هر که می خواهد باشد، هر قدرت جهانی می خواهد باشد هر حوزه ای در داخل کشور باشد خواهند رفت ولی ملت و انقلاب خواهند ماند.

وی یادآور شد: مستکبران و دشمنان ملت و جفا کاران و بدخواهان خیال خام دارند آن ها هرگز به آرزوی خودشان برای در هم شکستن ملت نخواهند رسید و آن آرزو را به لطف خدا به گور خواهند برد. به لطف خدا مستکبران و صهیونیست جهانی رسوا خواهند شد./993/201/ص

ارسال نظرات