۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۷۷۵
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

22 بهمن فرصتی بزرگ برای انسجام دوباره ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، 22 بهمن را فرصتی بزرگ برای انسجام دوباره ملت ایران دانست و گفت: باید با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه موزه عبرت در سالن فرمانداری اردبیل، با اشاره به اینکه نمایشگاه موزه عبرت ایران تداعی‌گر شکنجه‌های رژیم ستمشاهی در مورد زندانیان و شخصیت‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: در آن زمان رژیم شاه با شکنجه‌های شدید انقلابیون و زندانیان سیاسی را مورد آزاد و اذیت قرار می‌داد و باید این شکنجه‌ها و اقدامات و رفتارهای غیرانسانی رژیم ستمشاهی برای همگان تبیین و تشریح شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها با محوریت انقلاب اسلامی یک رسالت خطیر بر عهده مسؤولان بوده و نیاز است برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه موزه عبرت ایران تداوم یابد و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای همگان تبیین شود.

آیت الله عاملی با اشاره به اینکه نمایشگاه موزه عبرت ایران تداعی‌گر شکنجه‌های رژیم ستمشاهی در مورد زندانیان و شخصیت‌های انقلابی است، تصریح کرد: در آن زمان رژیم شاه با شکنجه‌های شدید انقلابیون و زندانیان سیاسی را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و باید این شکنجه‌ها و اقدامات و رفتارهای غیرانسانی رژیم ستمشاهی برای همگان تبیین و تشریح شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه یک اقدام فاخر و بسیار ارزنده است که با تلاش مجموعه اداره اطلاعات استان و دستگاه‌های اجرایی به ثمر نشده است، اظهار داشت: تلاش این مجموعه برای راه‌اندازی نمایشگاه موزه عبرت ایران شایسته قدردانی است.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: مسؤولان رسالت خطیری در این زمان بر عهده دارند چرا که ما برای به دست آوردن انقلاب اسلامی ایران هزینه‌های زیادی را داده‌ایم و این انقلاب به راحتی به دست نیامده که آن را به سادگی از دست بدهیم.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری افزود: نیاز است دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم از نمایشگاه موزه عبرت ایران بازدید کنند چرا که در آگاهی‌دهی به این قشر می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد تا نسل امروز با نحوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند.

آیت‌الله عاملی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با درایت‌های امام خمینی(ره) و وحدت و همدلی ملت ایران به دست آمد و 22 بهمن فرصتی بزرگ برای انسجام ملت ایران است تا با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: رژیم شاه شدیدترین و بدترین جنایات و آزار و اذیت‌ها را مرتکب شد که در این میان انقلابیون زیادی از استان اردبیل نیز مورد اذیت و آزار قرار گرفتند ولی با وجود این شکنجه‌ها راه امام را ادامه داده و نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند./202/937/ب1

ارسال نظرات