۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۷۹۶۶۵
فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران:

حفظ روحیه انقلابی مانع تحقق اهداف دشمنان می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران با بیان اینکه مزاحمت و سنگ اندازی آمریکا در مقابل توانمندی‌های ایران مهمترین چالشی است که مردم با آن ر وبه رو هستند، گفت: حفظ روحیه انقلابی و پرهیز از محافظه کاری در رفع چالشهای موجود بسیار تأثیرگذار است.
عبیری عبیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ عبیری، فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران امروز 20 بهمن به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن در مدرسه علمیه ثامن‌الاائمه(عج) درباره چگونگی توسعه و گسترش انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: تبیین چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی یکی از راه‌های گسترش و صدور انقلاب است.

وی افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی از سال 42 آغاز و در بهمن سال 57 به ثمر رسید، شعار اصلی انقلاب اسلامی بر اساس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استوار و مهمترین هدف آن قطع وابستگی کشور و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی بود.

عبیری در تبیین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: ایمان به اسلام، وحدت ملت ایران و رهبری قاطع امام راحل مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران پیروزی انقلاب اسلامی را عامل برخی از تغییر و تحولات در سطح بین الملل دانست و گفت: جدایی ایران از بلوک غرب، استقلال ایران در استفاده از سواحل جنوبی خلیج فارس و دریای عمان، ایدئولوژی مبارزه با اسرائیل از مهم‌ترین عوامل تغییر در سطح بین الملل بود.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران و ضعف قدرت آمریکا بود، به همین سبب با حضور در حاشیه کشور ایران و لشگرکشی به کشورهای عربی مانند کویت و عربستان به فکر رفع این خلع برآمد.

عبیری تحقق حاکمیت الهی و رعایت حدود اسلامی را از اهداف انقلاب دانست و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ایران فاقد حاکمیت ارزشهای دینی و معنوی بود و عدم رعایت عدالت اجتماعی در جامعه به چشم دیده می‌شد.

فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران ادامه داد: استکبارستیزی، ریشه کنی فقر، رفع آسیب‌های اجتماعی و زدودن ناهنجاریها از اهداف انقلاب بود.

وی مقاومت را نماد استکبارستیزی بیان کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با بیان جهاد کبیر؛ توصیه به عدم تبعیت و تزلزل در برابر دشمن دارد.

عبیری با بیان اینکه مزاحمت و سنگ اندازی آمریکا در مقابل توانمندی‌های ایران مهمترین چالشی است که مردم با آن رو به رو هستند، تصریح کرد: حفظ روحیه انقلابی و پرهیز از محافظه کاری در رفع چالشهای موجود بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده ناحیه بسیج منطقه غرب تهران با بیان اینکه امروز دشمن با تمام وجود درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تروریست پروری در منطقه، انحراف از مبانی و عقاید دینی  و دوقطبی ساختن جامعه از مهم‌ترین نیرنگ‌های دشمن برای نابودی انقلاب و عدم صدور آن به جوامع جهانی به شمار می‌رود./813/202/ب2

ارسال نظرات