۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۵۴۶
حجت الاسلام مختارزاده:

امنیت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را امنیت همه‌جانبه دانست و گفت: برای حفظ و تقویت امنیت و عزت ملی ایران اسلامی همه آحاد ملت باید تلاش و اهتمام داشته باشند.
مختارزاده، مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌‌الاسلام محمد مختارزاده ظهر امروز در گردهمایی دانش آموزان منتخب ارومیه تحت عنوان «پویش ملی چله انقلاب» که در سراسر کشور به همت شبکه جوانان رضوی در  مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: امنیت ملی ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه مرهون تکیه بر اهل بیت(ع) است.

وی با تبریک دهه فجر ادامه داد: این روزها فرصت مغتنم و ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف است.

این مسؤول بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه تأکید کرد و افزود: در صورت تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌توان در عرصه‌های مختلف توفیق پیدا کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را امنیت همه‌جانبه دانست و اظهار داشت: برای حفظ و تقویت امنیت و عزت ملی ایران اسلامی همه آحاد ملت باید تلاش و اهتمام داشته باشند.

گردهمایی دانش آموزان منتخب ارومیه تحت عنوان «پویش ملی چله انقلاب» همزمان با در سراسر کشور به همت شبکه جوانان رضوی و با همکاری مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد./936/203/ب2

ارسال نظرات