۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۳۳۴
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

انتقال پیام انقلاب فرصتی برای بصیرت افزایی جوانان است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه بیشترین هدف و هجمه دشمن به سمت نسل جوان است، گفت: با انتقال ارزشها و بصیرت افزیی بین این قشر می توان آنان را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمن بیمه ساخت.
انقلاب

حجت الاسلام صادق جعفرپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: این ایام فرصتی برای یادآوری رشادت ملت ایران در سرنگونی رژیم شاهنشاهی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تبعیت از امام راحل و روحانیت و تکیه بر ایمان قوی رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون ساختند، افزود: امروز این رشادتها و دلیری ملت ایران باید برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: تبیین واقعیتهای انقلاب و بیان دستاوردهای آن فرصتی برای بصیرت افزایی بین نسل جوان و مقابله با هجمه های دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر عنوان داشت: در این ایام نمایشگاه قران با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، مبانی دینی و آگاه‌سازی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی برپا شد.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: بیش ‌از 100 برنامه فرهنگی از سوی کانونهای فرهنگی تبلیغی و مؤسسات قرآنی از ابتدای دهه فجر تا 22 بهمن در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار قرآن آموز در 30 مؤسسه به فعالیت قرآنی مشغول هستند، گفت: این مؤسسات قرانی به عنوان سازمانهای مردم نهاد با همکاری تبلیغات اسلامی در جهت ترویج و تبیین فرهنگ قرآنی فعالیت دارند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در ادامه از نام نویسی بیش از 310 مبلغ در سامانه سجام خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری برنامه های دهه فجر و دیگر مناسبتها از ظرفیت این مبلغان استفاده می شود.

وی به ضرورت حضور و فعالیت مبلغان در جامعه و اجرای برنامه های دینی فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان نقش بسزایی در تقویت باورهای دینی جوانان دارد و با پاسخگویی به موقع به سؤالات و شبهات جوانان جلوی آسیبهای اجتماعی گرفته می شود.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به ضرورت تبیین گفتمان انقلاب برای نسل امروز بیان داشت: با حضور مبلغان اعزامی در مناطق تبلیغی، مدارس، دانشگاه ها و مساجد اهداف، آرمانها و پیام انقلاب برای جوانان در قالب برگزاری گفتمانهای دینی بیان می شود.

وی هدف از برگزاری گفتمانهای دینی را بصیرت افزایی و آگاه سازی بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: با انتقال ارزشها و بیان واقعیتها می توان نسل جوان را در برابر هجمه های دشمن مصون ساخت./302/9459/ب1

ارسال نظرات