۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۸۷۳
معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان:

برگزاری جشنهای انقلاب فرصتی برای تبیین ارزشها است

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری جشنهای انقلاب در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: برگزاری این برنامه ها با محوریت ترویج گفتمان انقلاب فرصتی برای تبیین ارزشها است.
دهه فجر

حجت الاسلام فضل اللّه پیرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در حوزه های علمیه لرستان، بیان داشت: این برنامه ها با حضور طلاب و اساتید حوزه قم برگزار می شوند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: تا پایان دهه فجر محافل قرآنی، جشن انقلاب، گفتمان های انقلاب، ارائه مشاوره به طلاب، پاسخگویی به سؤالات و شبهات در مدارس برگزار می شود.

وی به برگزاری کلاس اخلاق به صورت عمومی برای طلاب استان اشاره کرد و افزود: این کلاسها با حضور حجت الاسلام انصاری از اساتید برجسته قم تا پایان دهه فجر برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان افزود: بیان فضائل و رذائل اخلاقی، توجه به علم همراه با تهذیب، بیان شئونات طلبگی و پرداختن به ویژگی های مهم طلبه تراز انقلاب از محوریت برگزاری کلاسهای عمومی و گفتمان ها است.

وی بیان جایگاه روحانیت در شکل گیری و تثبیت اهداف و آرمانهای انقلاب و اهداف حوزه انقلابی برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب را از دیگر محورهای برگزاری کلاسهای درس اخلاق عنوان کرد که به آن پرداخته می شود.

حجت الاسلام پیرمحمدی هدف از برگزاری این برنامه ها را تبیین و ترویج گفتمان انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه ها و گرامیداشت ایام دهه فجر فرصتی برای آشناسازی نسل امروز با واقعیتها و دستاوردهای انقلاب است.

وی اظهار داشت: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب و بیان واقعیتها فرصتی برای بصیرت افزایی و هوشیاری نسل جوان در برابر توطئه های دشمن بوده و زمینه خنثی سازی هجمه های آنان علیه نظام و انقلاب را فراهم می کند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان برگزاری جشن های انقلاب را فرصتی برای تبیین ارزشها عنوان کرد و گفت: ترویج و تبیین ارزشهای انقلاب و اسلام عاملی در جهت توسعه اقتدار کشور است./9459/302/ب2

ارسال نظرات