۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۷۸۸۴۵
استاد حوزه علمیه سیرجان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی در بین مردم است

حجت الاسلام زینل پور با توجه به این که دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی در بین مردم است، گفت: مردم ارزش های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند و بدانند که این انقلاب با خون برادران آن ها به وجود آمده و به راحتی آن را در اختیار دشمن قرار ندهند.
دشمن

حجت الاسلام احمد زینل پور استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران این بود که مردم به صورت مستقل زندگی کنند و کشورهای غربی در کشور تأثیری نداشته باشند.

وی افزود: استقلال و آزادی دو شعار انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی(ره) با انقلاب خود به مردم بیان کردند که مردم ایران باید از خود استقلال داشته باشند.

حجت الاسلام زینل پور با بیان این که استقلال سیاسی یا فرهنگی از فواید انقلاب است، اظهار داشت: کشور ایران با انقلاب خود به تمام جهانیان فهماند که ایران سیاست اسلامی را دارد و فرهنگی را برای خود برقرار کرده که کسی نمی تواند در مقابل این فرهنگ حرفی را بزند.

وی ابراز داشت: امروزه کشور ایران با انقلاب خود توانسته کشوری مطرح در جهان باشد و هر جا که جنگی باشد و صلحی می خواهد صورت بگیرد، کشور ایران در آن جا حضوری پررنگ دارد.

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که آزادی به معنای این نیست که انسان ولنگار باشد، خاطرنشان کرد: آزادی در کشور ایران به این معنا بوده که مردم آزادانه برای خود تصمیم بگیرند تا کشوری خوب و قدرتمند داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمن این است که انقلاب اسلامی را از روی زمین بردارد زیرا می ترسد که این انقلاب به دیگر کشورها سرایت کند و کشورهای دیگر هم با انقلاب خود، منافع خودشان را در منطقه از دست بدهند.

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که هدف دشمن کم رنگ کردن انقلاب در کشور است، گفت: مردم ارزش های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند و بدانند که این انقلاب با خون برادران آن ها به وجود آمده و به راحتی آن را در اختیار دشمن قرار ندهند.

وی تصریح کرد: پیام 22 بهمن به تمام مردم ایران این است که با آمدن به خیابان ها و دادن شعار، به دشمن بگویند که ما ایرانی ها انقلاب ایران را دوست داریم و کسی نمی تواند این انقلاب را از دست ما بگیرد.

حجت الاسلام زینل پور در پایان با بیان این که ملت یکپارچگی خود را در روز 22 بهمن به جهانیان نشان دهند، گفت: ادامه دادن راه امام خمینی(ره) بزرگترین وظیفه برای مردم ایران است و کسی که راه امام را فراموش کند، به خود و کشورش خیانت کرده است./302/9707/ب1

ارسال نظرات