۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۶۶۷
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

حرکت بر محور ایمان و تبعیت از ولی فقیه شاخصه ارتش انقلابی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) حرکت بر محور ایمان و تبعیت محض از ولی فقیه را شاخصه ارتش انقلابی و فصل تمایز آن از سایر ارتش های جهان عنوان کرد.
آیت الله سعیدی دیدار با ارتش آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان ارتش استان قم که در حرم مطهر برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدا ماهیت خود را پنهان نکرد و با شعار نه غربی و نه شرقی در مقابل مستکبران ایستاد و نشان داده که در عمل از ایدئولوژی اسلام پیروی خواهد کرد، گفت: تمامی نهادهای انقلابی از همان ابتدای ورود امام بیعت خود را با مرجعیت شیعه اعلام کردند و ارتش جمهوری اسلامی هم مانند سایر نهادها اعلام بیطرفی کرده و به نیروهای انقلابی پیوست.

وی افزود: در حالی که شاه قصد داشت به کمک ارتش ماهیت مستبدانه خود را حفظ کند پیوستن نیروهای ارتش و سلام نظامی نیروهای ارتش به امام خمینی(ره) کمر رژیم پهلوی را شکست.

امام جمعه قم تصریح کرد: امروز ارتش ایران به مدد قدرت ایمان به یکی از مقتدرترین ارتش های جهان تبدیل شده به گونه ای که احدی به خود اجازه تعرض به خطوط قرمز انقلاب و نظام را نمی دهد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه حرکت بر محور ایمان و تبعیت محض از نایب برحق امام زمان(عج) شاخصه ارتش انقلابی و فصل تمایز آن از سایر ارتش های جهان است، ادامه داد: آنچه ارتش انقلاب اسلامی را از سایر ارتش های جهانی متمایز کرده وجود روح ایمان و اتصال به ولایت اهل بیت(ع) و اعتقاد ارتش به مرجعیت شیعه است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: در ارتش های دنیا اعتقاد و ایمان درستی به خداوند یا وجود ندارد و یا اگر اعتقادی دارند در اثر تحریف و انحراف، اعتقادات و باورها به سمت و سوی دیگر کشیده شده است.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: هنگامی که امام خمینی(ره) در بهشت زهرا ارتش را مورد خطاب قرار داد ارتش هم کلام امام خمینی(ره) را پذیرفت و با رفتن شاه ارتش نفس تازه ای گرفت و خود را به مردم و انقلاب ملحق کرد چرا که بدنه ارتش و رده های پایین تر هیچگاه از رژیم شاه حرف شنوی نداشتند و با ملت ایران همراه بودند.

وی افزود: ارتش همیشه زینت جمهوری اسلامی ایران بوده و دشمن هیچگاه نتوانست با وسوسه این نیروی ارزشمند را از نظام و مردم جدا کند و توطئه های دشمنان برای خروج ارتش از صحنه انقلاب به جایی نرسیده است.

آیت الله سعیدی یادآور شد: امروزه تمامی خط قرمزهای دشمنان جمهوری اسلامی در تیررس ارتش است و تمامی نیروهای مسلح نسبت به گذشته پیشرفته تر، کارآمدتر و با تجربه تر شده اند و دشمن جرأت ندارد به ایران حمله نظامی کند و تمامی ادعاهای آنها برای گزینه روی میز و حمله نظامی یک ادعای غلط و پوچ است./968/پ202/ی

ارسال نظرات