۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۷۸۴۸۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان خواهند ایستاد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: ملت بزرگ ایران با اقتدار کامل در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمنان و بدخواهان نظام به ویژه آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد و زیر بار زورگویی ها و زیاده خواهی های مستکبران عالم نمی روند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان نکا برگزار شد، انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ از سوی خداوند متعال برای ملت ایران دانست و گفت: امروز همه ما برای حفظ و حراست از این امانت الهی تکلیف و وظیفه داریم.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) در مورد پیروزی انقلاب اسلامی می فرمایند «ابتدا این ملت در درون متحول شدند و بعد این انقلاب به پیروزی رسید»، افزود: برای تحقق کارهای بزرگ تحول درونی مهم است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که پیشرفت خیره کننده ملت ایران در سه دهه اخیر نتیجه تحول درونی این ملت است، خاطرنشان کرد: قیام ملی مردم علیه رژیم طاغوت و سرنگونی رژیم شاهنشاهی که موجب پیروزی انقلاب شد، نتیجه تحول درونی ملت بزرگ ایران بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر این تحول نفسانی صورت نمی گرفت انقلاب به پیروزی نمی رسید، تصریح کرد: تغییر و تحول درونی ملت ایران موجب شد که یک رژیم طاغوتی 2 هزار و 500 ساله سرنگون و یک حکومت اسلامی و مردم محور در ایران پایه گذاری شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که دشمنان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آن گونه در اذهان ملت ایران القا کرده بودند که ملت ایران توانایی هیچ گونه پیشرفتی را ندارد، افزود: اما امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری را در ملت ایران احیاء کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران شایسته بهترین ها هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در رژیم گذشته مردم شهرهای مختلف کشورمان در بی عدالتی و تبعیض کامل به سر می بردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در سایه حکومت های طاغوتی نتوانستند به رشد و تعالی حقیقی خود دست یابند، افزود: اما پیروزی انقلاب اسلامی بستری را برای پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران فراهم کرد.

مسؤول حوزه علمیه نکا با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، از پایه گذاری یک حکومت دینی در ایران بسیار عصبانی هستند، تصریح کرد: بدخواهان نظام از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با القای ناکارآمدی انقلاب و نظام اسلامی، مردم را نسبت به این انقلاب الهی بدبین کنند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به این که تحریم های ظالمانه بدخواهان انقلاب اسلامی مانع پیشرفت و تعالی نظام اسلامی نشده است، افزود: این انقلاب دینی، 38 سال ظلم، ستم، تهدید، تحریم و ترور را تحمل کرده و امروز به یک کشور قدرتمند و اثرگذار در عرصه جهانی تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حکومت طاغوت مردم کشورمان را به یک ملت بدبین به خود و ناامید به آینده تبدیل کرده بود، بیان داشت: اما انقلاب اسلامی امید به آینده را در میان هر ایرانی زنده کرد و امروز ثمرات انقلاب اسلامی را امروز در عرصه های مختلف به وضوح می بینیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در دوران طاغوت خودباوری به کلی از میان ملت ایران رخت بست، بیان داشت: به گونه ای در اذهان مردم کشورمان القا کردند که ملت ایران نیز باور کردند که هیچ توانمندی ندارند و باید همواره وابسته باشند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که خوشبختانه با پیروزی انقلاب این تفکرات مضر در کشور خارج شد و ثمرات آن پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بوده است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران جزء با استعداد ترین مردم جهان هستند و تنها باید از ظرفیت و توانمندی به خوبی بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در عرصه های مختلف شایستگی و لیاقت خود را به اثبات رساند، افزود: هشت سال جنگ تحمیلی صحنه ای از عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران بود که با دستانی خالی آن حماسه عظیم و ماندگار را خلق کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران با اقتدار کامل در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمنان و بدخواهان نظام به ویژه آمریکای جنایتکار خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان به هیچ عنوان حاضر نیستند زیر بار زورگویی ها و زیاده خواهی های مستکبران عالم بروند.

استاد حوزه علمیه مازندران استقلال، آزادی و قطع وابستگی ها را از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب آمریکایی ها در همه مسائل داخلی کشورمان دخالت می کردند، افزود: اما با پیروزی انقلاب دستان پلید آمریکایی از منابع عمومی ملت بزرگ ایران قطع شد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان این که یکی از دلایل دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران، به خطر انداختن منافع آمریکایی ها از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان و خاورمیانه است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب، آمریکا آن اقتدار پوشالی خود را در جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه از دست داد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران نقش ملت بزرگ ایران در معادلات جهانی و منطقه ای را بسیار تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: امروز اجرای هیچ طرحی در خاورمیانه بدون نظر و دخالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نخواهد بود./1317/202/ب2

ارسال نظرات