۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۴۵۷
شریعتمداری عنوان کرد؛

وحدت مسؤولان در استان لرستان منشأ خیر و برکت است

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به وحدت مسؤولان در استان لرستان در جهت برطرف شدن مشکلات این استان گفت: وحدت مسؤولان در استان منشأ خیر و برکت است.
محمد شریعتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد شریعتمداری بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت دهه فجر، گفت: امام(ره) مرارتها و زجرهای فراوانی کشیدند تا انقلاب به ثمر برسد.

وی انقلاب اسلامی ایران را انفجار نور عنوان کرد که در زمان امام راحل رخ داد و افزود: امروز عطر و بوی امام راحل مردم بحرین را به اندیشه وا داشته است و در یمن که سالها حیات خلوت سعودی ها بود، امروز مردم با تأسی از اندیشه های امام راحل به مقاومت پرداخته اند.

معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه به نقش مردم لرستان در دوران انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: قوم لر برای تحقق اندیشه امام راحل تلاش زیادی داشتند و در دوران جنگ نیز سرآمد بودند.

وی از زحمات استاندار و مسؤولان استان در جهت رفع مشکلات استان تشکر کرد و گفت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد و باید تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

شریعتمداری با بیان اینکه وحدتی که در استان لرستان وجود دارد، منشأ خیر و برکت است، افزود: حمایت های نماینده ولی فقیه در لرستان از فعالیت دولت در استان قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به تصمیمات خوبی که در  سفر رییس جمهور گرفته شد، یادآور شد: ۱۰۰ درصد منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه های سفر هیأت دولت در روزهای آتی تخصیص می یابد./9451/202/ب2

ارسال نظرات