۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۸۰۵۵
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان؛

سومین یادواره نخستین شهید انقلاب در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سومین یادواره نخستین شهید انقلاب در سیستان و بلوچستان با محوریت شهید «تیمور مرادقلی» با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
سومین یادواره اولین شهید انقلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سومین یادواره نخستین شهید انقلاب در سیستان و بلوچستان با محوریت شهید «تیمور مرادقلی» با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

سردار غلامرضا باغبانی، رزمنده دفاع مقدس، در این آیین با گرامی داشت یاد وخاطره شهدا به ویژه اولین شهید انقلاب اسلامی شهید معلم مهندس تیمور مرادقلی گفت: اسلام، رهبری و مردم سه مؤلفه مهم پیروزی انقلاب اسلامی هستند؛ این انقلاب با رهبری بی بدیل امام خمینی زمینه ساز تحولی بزرگ در جهان اسلام شد.

وی افزود: این نظام الهی اینک با وجود تمامی توطئه های دشمن به دلیل الهی بودن و پیروی از ولایت فقیه هموار پیروز و سربلند است.

سردار باغبانی تصریح کرد: انقلاب ما امروز با رهبری امام خامنه‌ای روند رو به رشدی را سپری می کند.

در ادامه نیز موسی اصغری، فرمانده سپاه زاهدان، با تبریک و گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجرگفت: شهدا از ارزش وجایگاه ویژه‌ای بر خوردار هستند و شفاعت‌گر ما در قیامت خواهند بود.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهید تیمور مرادقلی افزود: شهدا متعلق به یک قوم و یک طایفه نیستند بلکه این بزرگ مردان متعلق به جامعه هستند.

وی بیان کرد: نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب باید اهداف و عوامل ایجاد انقلاب را حفظ کنند؛ چرا که اصل ماندگاری و بقای انقلاب ارج نهادن به مقام شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: اگر از اهداف انقلاب غافل شویم و شهدا را فراموش کنیم راه سعادت را گم خواهیم کرد.

اصغری تأکید کرد: آرامش، امنیت و توسعه ما به برکت خون شهداست و ما افتخارات امروز ملت ایران را مدیون شهدا هستیم./203/831/ب1

ارسال نظرات