۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۷۶۱۸
امام جمعه شهرکرد مطرح کرد؛

وحدت جریان‌‌های انقلابی، مهم‌‌ترین نیاز کشور/ گذر زمان ماهیت مضر برجام را نشان می‌دهد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، به هم پیوستگی جریانهای انقلابی را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و گفت: اگر به عقب برگردیم خواهیم دید که تنها دلیل شکست در عرصه های مختلف، تفرقه و تک روی جریانهای انقلابی بوده است و این نباید دیگر تکرار شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار مهرداد بذرپاش، صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز و نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: متأسفانه در شرایط کنونی برخی ها درک درستی از عمق اسلام و معارف اسلامی و نگاه های حاکمیتی اسلام ندارند و همین امر سبب می شود اهل تشخیص درست در شرایط حساس نباشند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جامعه با نقدهای غیرمنصفانه و دنیاطلبانه مواجه هستیم، افزود: متأسفانه امروز برای اینکه موضع گیری ها و دیدگاه های خود را در جامعه حاکم کنند از ابزارهای مختلف بهره می گیرند و برجام یکی از این ابزارها است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در درون برجام ضایعه کم نیست و تنها با گذر زمان می توان به ماهیت ضررآفرین آن پی برد، اظهار کرد: متأسفانه با وجود اینکه سراسر برجام ضایعات جبران ناپذیر برای کشور است اما از سوی برخی ها به عنوان یک گفتمان در کشور در حال نهادینه شدن است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پافشاری در برابر حقانیت و ارزشهای دینی مهمترین رسالت امروز ما است، گفت: امام راحل فرمودند: «ما تشخیص می دهیم وظیفه مان بر اساس معارف اسلام چیست و چون خدایی حرکت می کنیم بر حق هستیم پیروزیم و این باور ما است.»

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید مواضع را بشناسیم و بر روی مواضع خود محکم بایستیم، افزود: ایمان و اعتقاد لازمه ایستادگی در برابر انحرافات است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، به هم پیوستگی جریانهای انقلابی را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و گفت: اگر به عقب برگردیم خواهیم دید که تنها دلیل شکست در عرصه های مختلف، تفرقه و تک روی جریانهای انقلابی بوده است و این نباید دیگر تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ انسجام و اتحاد درونی سبب موفقیت خواهد شد، ابراز کرد: چیزی که امروز به شدت به آن نیازمند هستیم این است که به خاطر جریان و هدف نهایی از خواسته های خود بگذریم که اگر این شد موفقیت از آن ما است.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه اختلاف سلیقه نباید افراد جریان را از هم دور کند، افزود: باید اتحاد و از خودگذشتگی در بین جریانهای انقلابی به یک باور قلبی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خستگی در بین نیروهای انقلابی معنا ندارد، اظهار کرد: ممکن است در بین جریانهای انقلابی کمی دل بستگی باشد اما خستگی معنا ندارد؛ باید مراقب باشیم که دل بستگی ها نیز عمق پیدا نکند چراکه ما را از مسیر انقلاب خارج خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه به فضل الهی آینده روشن است و باید امیدوار باشیم، گفت: جریانهای انقلابی باید به صورت مستمر به جامعه القا کنند که آینده روشن است چراکه وعده الهی است و تحقق پیدا خواهد کرد به شرط آنکه ما کوتاه نیاییم و ولایتمدار و صادق باشیم و راه امام و شهدا را فراموش نکنیم.

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جریانهای انقلابی باید به دنبال یارگیری باشند، تصریح کرد: متأسفانه آنها از این بحث مهم غافلند و این یک خطر جدی است که باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد./202/9457/ب1

ارسال نظرات