۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۷۶۹۷۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

برکات ولایت فقیه در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و برکات ولایت فقیه است.
حجت الاسلام حسین تقی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت سی و هشتمین سالگرد دهه فجر اظهار داشت: خدمت به نظام، مردم ایران و ترویج آرمان‌های امام و رهبری سعادتی است که نصیب ستاد دهه فجر شده است.

وی با تأکید بر این‌که دهه فجر انقلاب اسلامی ایران فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام و برکات ولایت فقیه است، گفت: جشن‌های دهه فجر بایستی فارغ از رنگ و بوی سیاسی و حزبی برگزار شود، چراکه مهم‌ترین پیام این جشن‌ها، وحدت و انسجام ملی خواهد بود؛ انقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است.

حجت الاسلام تقی‌زاده از تدوین سه هزار عنوان برنامه در ایام دهه فجر امسال در سراسر استان خبر داد و افزود: برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی 22 بهمن، یکی از اهداف مهم ستاد دهه فجر در آذربایجان شرقی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این راهپیمایی با پیام وحدت باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با تاکید بر محتوابخشی به برنامه‌های دهه فجر و برجسته کردن اندیشه‌های امام راحل و مطالبات رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: برپایی آیین‌های دهه فجر، پاسخی کوبنده و محکم به دشمنان نظام و یاوه‌گویی‌های آنان علیه انقلاب اسلامی است. توفیق بزرگی است که تا در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار هم بر ای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم‌ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده ادامه داد: همه معتقدیم که این انقلاب ثمره خون هزاران شهید و ایثارگری هزاران جانباز و فداکاری‌های ملت بزرگوار ایران است، برای پیروزی این انقلاب چه تبعیدها و زندان‌هایی که بزرگانی همچون معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نکشیدند و چه عالمانی که به شهادت نرسیدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: یادواره شهدا و همایش نیمکت‌های سوخته برای شهدای زینبیه، همایش میثاق امت با ولایت و همچنین زنگ انقلاب در تمامی مدارس از جمله برنامه های مهم ستاد در استان است که تلاش داریم این برنامه‌ها به سمت مردمی بودن سوق داده شود.

وی با بیان این‌که خدمت به مردم مهم‌ترین قدرشناسی مسؤولان از نعمت انقلاب و ولایت است، ادامه داد: وقتی از مردم که یکی از ارکان شکل‌گیری و تداوم  انقلاب بودند توقع داریم تا همیشه در صحنه باشند و انشاالله این جلوه حضور را در 22 بهمن به نمایش خواهند گذاشت در مقابل  انتظار می رود مسؤولان نیز در این امر پیشرو و فعال باشند.

حجت الاسلام تقی‌زاده گفت: برخی مسؤولان ما کم لطفی می کنند، چرا وقتی یک مدیرعامل یا وزیری به استان سفر می‌کند همه جا را پر از پلاکارد می‌کنند اما وقتی به دهه فجر می‌رسد؛ می‌گویند اعتبار نداریم، انتظار می‌رود کمیته نهادها هرچند زحمت می‌کشند اما بیش از این تلاش کنند./202/935/ب1

ارسال نظرات